Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مریم نخستین شهردار محمدیه در این دیدار اظهار داشت : ما مسئولین باید در راستای اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم و این جز همدلی مسئولین نمی تواند باشد و اگر این چنین باشد مردم هم از ما راضی هستند به طوری که همه ما برای این مردم در جهت آبادانی در حال تلاش هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار محمدیه در ادامه افزود : باید در خصوص قشر جامعه زنان که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند با کمک مجموعه سپاه در خصوص آموزش خانواده و برنامه های مختلف را برگزار کرد . ما از سپاه نسبت به اعتماد سازی مدیران شهری کمک می طلبیم . همه مجموعه شهرداری لباس خدمت به تن کرده‌اند که بتوانیم یک خدمت گذار خوب برای مردم باشیم.
دکتر غلامی یکی از اعضای شوراهای شهر محمدیه در این دیدار بیان داشت : یکی از علل موفقیت در روند اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر تعامل با ارگانهای تاثیر گذار است .
سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان در پایان ضمن عرض تبریک دهه کرامت گفت : انشالله همه ما در عمل بتوانیم کار ها را انجام دهیم . شهرداری یک مجموعه خدمات رسانی به مردم است و اگر جناحی دیده شود خدمات به مردم هم کم می شود . ما هم در کنار مجموعه شورا و شهرداری با تمام توان در کنار برنامه های فرهنگی اجتماعی هستیم . در خصوص تاکید اهمیت به جامعه زنان نگاه ویژه باید از سوی مسئولین باشد به طوری که فرهنگ اصلی را در جامعه مادران ما هستند که الگو گذاری می کنند .
وی در پایان افزود : ما باید تا جایی که امکان دارد قانون را به نفع مردم خم کنیم به طوری مردم بدانند که ما تا جایی که امکان دارد در جهت رفع مشکل آنها تلاش می کنیم و انعطاف پذیری به طوری قانون هم زیر پا گذاشته نشود . ما هم با تمام توان در خدمت مردم و مجوعه شهرداری هستیم .
3001/پ3-/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود

شهردار قم گفت: شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است و کسب درآمد برای ما اهمیت دارد، اما حقوق شهروندان نباید در جریان کسب درآمد شهرداری پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به اهمیت حراست از حقوق شهروندان در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: به هیچ دلیلی نباید حقی از شهروندان در مجموعه شهرداری قم پایمال شود.

وی افزود: شهرداری نهادی درآمد هزینه‌ای است و برای ما بسیار مهم است که به درآمدهای پیش بینی شده برسیم اما این مسئله به هیچ عنوان نباید به قیمت از دست رفتن حقوق شهروندان باشد.

شهردار قم با اشاره به بودجه پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: هر زمانی صحبت از درآمد می‌شود، تاکید کرده‌ایم که منظور ما درآمد مشروع است و به دنبال چیزی فراتر از حق شهر نیستیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولیت تمام مدیران در مجموعه شهرداری قم بسیار سنگین و با اهمیت است، تاکید کرد: هر تغییری در زندگی شهروندان با تصمیمات ما رخ می‌دهد، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و در قبال آن باید در دو دنیا پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌گرایی در تعامل با شهروندان، اضافه کرد: هر جا قانون شفاف است باید با دقت و کاملاً طبق قانون عمل شود و در جایی که قانون ابهام دارد یا شفاف نیست باید آن را به نفع شهروندان تفسیر کنیم.

شهردار قم گفت: شهرداری‌ها یک ستون بسیار محکم برای نظام اسلامی در مسیر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستند و از هر حرکتی که موجب پایمال شدن این سرمایه‌ها می‌شود، باید دوری کرد.

سقائیان‌نژاد افزود: در امور مرتبط با نظافت شهری و خدمات مسئله نظارت بسیار مهم است و مدیران منطقه باید تمام مسائل محدوده مسئولیت خود را زیر نظر داشته و به طور مرتب بازدید میدانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم مجوز ایجاد دو منطقه شهری دیگر را دارد، گفت: بعضی مناطق شهری ما رشد جمعیت بسیار زیادی دارد و باید مطالعاتی صورت گیرد، در صورت لزوم دو منطقه دیگر به شهر قم اضافه شود تا کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.

کد خبر 747429

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان