Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسافران قطار شرکت فدک در مسیر تهران به مشهد از توقف حدود سه ساعته در کاشمر به دلیل نقص فنی خبر دادند و مدیرعامل این شرکت در این رابطه گفت که بعد از رفع مشکل فنی لکوموتیو، قطار دقایقی پیش عازم مشهد شد.

ایران آنلاین / شماری از مسافران قطار یاد شده در تماس با ایرنا اعلام کردند، این قطار ساعت 8 و 10 دقیقه دیشب(یکشنبه شب) از تهران عازم مشهد شد که به دلیل نقص فنی در لکوموتیو، حدود ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز( دوشنبه) در ایستگاه کاشمر توقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آنها، به دلیل این نقص فنی، برق قطار پنج ستاره قطع و سیستم سرمایشی آن از کار افتاده و آنها در هوای گرم، منتظر رفع مشکل هستند.
«محمدحسین طوسی» مدیرعامل شرکت فدک در این رابطه به ایرنا گفت: بعد از اعلام مشکل، بلافاصله اقدامات لازم برای عزیمت یک دستگاه لکوموتیو از مشهد به ایستگاه کاشمر انجام شد و با اتصال آن به واگن ها، اکنون قطار، حرکت خود را به طرف مشهد آغاز کرده است.
مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری فدک ضمن پوزش از مسافران افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده این قطار تا 40 دقیقه دیگر وارد ایستگاه مشهد می شود.
 سن ناوگان ریلی ایران بسیار بالاست و تا سال 1395 حتی قطارهای با بیش از 60 سال نیز در این ناوگان در سیر و حرکت بودند.
با وجود تلاش های قابل توجه دولت یازدهم در زمینه توسعه و بهبود فرآیندهای سیر و حرکت و مکانیزه و الکترونیکی شدن ناوبری ریلی در کشور، فاصله زیادی برای رفع عقب ماندگی های تاریخی در این زمینه وجود دارد.
دولت یازدهم از آغاز فعالیت، نوسازی ناوگان ریلی را از اهم برنامه های خود قرار داده است و آذرماه سال 1395 تردد قطارهای بالای 50 سال و از آذرماه پارسال نیز حرکت قطارهای بالای 40 سال سن را از ناوگان حمل و نقل ریلی ممنوع کرد./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان