Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@20:39:32 GMT

ضعیت پایدار آب شرب آبادان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۵۱۳۹

به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، امام جمعه آبادان در بازدید از وضعیت آب شرب مناطق حاشیه شهر گفت: باتوجه به وضعیت پایدار آب شرب آبادانافتتاح خط 1000 برای پمپاژ آب به 12 منطقه پرجمعیت از جمله ، ذوالفقاری، سده، جمشيد آباد، الوانيه، شطيط، شهرك ولیعصر، آبادان مركزی، كارون، احمدآباد و طيب و همچنین دو شهر ساحلی چوئبده و اروندکنار برخش از ساکنان منطقه ذوالفقاری از نبود آب گلایه مند بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با بیان اینکه در بازدید از این مناطق شاهد برطرف شدن مشکل کیفیت و قطعی آب بودیم خاطر نشان کرد : در حال پیگیری برای رفع دیگر مشکلات شهری در مناطق حاشیه ای هستیم .
وی در ادامه به آب روستایی و کشاورزی هم اشاره ای داشت و افزود : در تلاشیم با پیگیری های مکرر تا پایان هفته مشکل آب روستایی برطرف شود و آب کشاورزی بازهم رهاسازی شود.
علیرضا خلیلی نیا مدیر اداره آبفا آبادان نیز با اشاره به پایدار بودن وضعیت آب شربی در آبادان گفت : شهروندان اگر مشکل قطعی یا بی کیفیتی در آب مشاهده کردند با سامانه 122 اداره آبفا تماس بگیرند چرا که مشکل از انشعابها و پمپهای آب خانگی است .
  منبع: ایرنا برچسب ها: آبادان ، آب شرب ، آب

منبع: خرداد

کلیدواژه: آبادان آب شرب آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند

مجید زارع بیدکی رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های یزد و اشکذر و زارچ گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی و با همکاری کلیه بهره برداران ۱۰۰ درصد از چاه‌های کشاورزی و ۹۸ درصد از چاه‌های صنعتی شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

وی افزود: همچنین با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و ۲۹ حلقه چاه غیر مجاز که تعدادی از آن‌ها مربوط به چاه‌های شناسایی شده سال‌های گذشته بوده است، پر و مسدود شدند که این امر صرفه جویی ۲۹۴ هزار متر مکعب آب را در پی داشت. 

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴۸ مورد اقدام حفاظتی از سوی ابن اداره انجام شده است، گفت: ۴ دستگاه حفاری و ادوات غیر مجاز نیز در این مدت توقیف شدند. 

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و انتظامی این دو شهرستان برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب زیر زمینی و سطحی اظهار داشت: این اداره با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت. 

 رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ یزد بیان کرد: ۲۸ کنتور هوشمند چاه‌های کشاورزی و صنعتی در سطح شهرستان نیز با پیگیری این اداره رفع عیب شدند. 

زارع بیدکی در پایان با بیان اینکه در این مدت ۴۵ مورد تمدید پروانه بهره برداری صورت گرفته است، ابراز کرد: ۱۵۱ مورد مجوز مربوط به بهره برداری از منابع آبی نیز صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند