Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از رکنا: پلیس امریکا در منطقه دورافتاده‌ای از فیلادلفیا، موفق به کشف یک اسارتگاه مخوف شد که در‌ آن یک مرد 51 ساله 12دختر نوجوان را به عنوان برده به اسیری گرفته بود و از آنان سوءاستفاده جنسی می‌کرد.
اسـارت 12 دختـر در خانه وحشت + عکس و جزئیات سیاه از آزار و اذیت این دخترانبه گزارش پلیس امریکا، بزرگ‌ترین دختر در میان این بردگان جنسی 18 سال داشت که طی سال‌ها مورد آزار و تعرض قرار گرفته بود و از مرد 51 ساله صاحب دو فرزند شده است و خردسال‌ترین فرزند وی نیز دختری 6 ماهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس می‌گویند دختر نوجوان هنگامی که به خانه این مرد شیطان‌صفت به نام «لی کاپلان» آورده شد 14 سال داشت. پدر این دختر در بازجویی‌ها گفته در آن سال‌ها ورشکسته شده و از لحاظ مالی دچار مشکلات فراوانی بود و به خاطر کمک‌های مالی «لی کاپلان» به خانواده‌اش دخترش را در 13 سالگی به این مرد هدیه کرده است.
بلای وحشتناکی که 4 کارگر اخراجی بر سر زن 21 ساله در آشپزخانه رستوران آوردند + عکسگزارش تصویری از پرونده راننده شیطان صفت تاکسی اینترنتی در تهران + عکس و فیلمسارا 19 ساله در مراسم جشن توسط 5 مرد شوم آزار دیدبلایی که ابراهیم دالتون 2 ماه بر سر زن جوان شوهردار در دخمه خانه اش آورد!این مرد شیطان‌صفت در اعتراف‌های خود پس از دستگیری گفته دختر 18 ساله، یک کودک 6 ماهه و 3 ساله دارد که در کنار دیگر دختران در این خانه زندگی می‌کنند.
پلیس پنسیلوانیا اعلام کرده اطلاعاتی در دست دارد که همه کودکان از جامعه «آمیش»‌بوده‌‌اند و از لنکستر کانتی به خانه این مرد منتقل شده‌اند.
در حال حاضر «لی کاپلان» با قرار وثیقه یک میلیون دلاری راهی زندان  شده و کارآگاهان در حال انجام تحقیقات بیشتری در این ارتباط هستند.
مأموران همچنین پدر و مادر دختر 18 ساله را هم بازداشت کرده‌اند و سرگرم جست‌وجو و تحقیق برای شناسایی والدین دیگر دختران اسیر هستند.
به گفته پلیس در صورت تأیید تمامی اتهامات کودک‌آزاری و زندانی کردن 12 دختر این مرد دیوصفت سال‌ها پشت میله‌های زندان خواهد ماند.
گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد این تبهکار جنسی که به هیولا شهرت یافته در 20 مایلی شمال شرقی فیلادلفیا بازداشت شده است و خانواده‌های بسیاری در امریکا خواستار اعدام execution او شده‌اند. مأموران پلیس می‌گویند در پی شکایت‌های همسایگان این خانه بارها نسبت به وضعیت کودکان این خانه ابراز نگرانی کرده و خواستار نجات آنها بوده‌اند. کودکانی که متعلق به جامعه آمیش هستند اکنون تحت مراقبت یک متخصص آشنا به فرهنگ آمیش قرار گرفته‌اند تا پلیس از جزئیات بیشتر ماجرا آگاه شود. همسایگان این مرد ادعا کرده‌اند که از 3 سال قبل شاهد رفت و آمدهای عجیب و غریبی در این خانه بوده‌اند.
یکی از همسایگان این مرد به پلیس گفته همواره گمان می‌کرده دختر 18 ساله که از سن 13 سالگی در خانه این مرد حضور داشته دختر خود مرد دیو صفت بوده و با شنیدن واقعیت شوکه شده است. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد همسر این مرد در تمام مدت هنگام آزارهای جنسی دختران توسط شوهرش در خانه حضور داشته است. مأموران پلیس در حال تحقیقات بیشتر در این باره هستند.
فرقه آمیش یک فرقه مسیحی آناباپتیست است که در سال 1693 میلادی به وسیله یک سوئیسی به نام یاکوب امان بنیان نهاده شد. بیشتر آنها در ایالات متحده امریکا و کانادا در جامعه‌ای بسته زندگی می‌کنند و به چند گروه اصلی تقسیم شده‌اند. پیروان فرقه آمیش کماکان براساس روش‌های قدیمی نیاکانشان از اسب برای کشاورزی و رفت و آمد استفاده می‌کنند. آنها از برق و تلفن در خانه‌ها استفاده نمی‌کنند و جـــــــالب اینکه هنگام بیماری فرزندانشان حتی در حال مرگ اجازه نمی‌دهند به آنها خون تزریق شود.
آمیش‌ها به ارتش نمی‌پیوندند، از مزایای تأمین اجتماعی بهره نمی‌گیرند، بیمه نمی‌شوند و هیچگونه کمک مالی دولت را نمی‌پذیرند ولی برخی گروه‌های آمیش محدودیت‌های کمتری دارند. بعضی اجازه استفاده از خودرو و برق را دارند و حتی ممکن است تشخیص آنها از میان جمعیت انگلیسی زبان دشوار باشد. برچسب ها: خانه وحشت ، تجاوز ، دختر

منبع: خرداد

کلیدواژه: خانه وحشت تجاوز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا با تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان‌یافته و شبکه‌ای اظهار کرد: پلیس به‌عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع است و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.
وی با تأکید بر این که اقدامات و مأموریت‌های پلیس به‌ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقاء امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ‌بخشی (نیمه‌آشکار و نیمه‌پنهان) به پروژه "سرویس اسکورت" و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آنها به خارج از کشور می‌نمودند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.
به‌گفته منتظرالمهدی، در فاز اول این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده‌اند که پرونده آنها در دست اقدام و پیگیری است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به «پروژه کینگ» که شبکه‌ای سازمان‌یافته برای قاچاق زنان به کشورهای ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آنها با باندهای تجارت مستهجن و غیراخلاقیِ خارج از کشور مشخص شد و در نهایت پلیس اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر کرد و تحویل مراجع قضائی داد.
سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروّج فساد به‌صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشرکننده محتوای غیراخلاقی می‌کرد، گفت: متأسفانه برخی از دختران کم‌سن‌وسال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه «چَتِر بِیت» که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و... تبلیغ می‌کرد گرفتار آمده بودند و آن شبکه پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملّیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و... می‌کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی «رافائل» که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به‌سوی ابتذال و حیازدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سرشبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتی آنان را مسدود کند.
وی خاطرنشان کرد: البته کار به‌روی این پرونده به اتمام نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و ساکن کشورهای همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باندهای فساد، فحشا و سایت‌های شرط‌بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهای مبتذل ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارج کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و به‌طور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایر راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.
سخنگوی پلیس در ادامه سراغ پرونده «لِوِل آپ دنس» که به‌بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناسایی دختران برای اهداف غیراخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاق انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌کردند، رفت و گفت: پشت‌پرده برخی از تبلیغات به‌ظاهر مفرّح و کم‌خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.
وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی به پرونده «سایه» همان خانه فساد یکی از مناطق مرفه تهران که زیرشاخه‌های متعددی داشت، ورود کرد که پس از رصد و پایش اطلاعاتی دقیق صورت‌گرفته در فاز یک این پرونده ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی و دایرکنندگان فحشا شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند و در فاز دوم که گستردگی جغرافیایی یافته، اما تمرکز و عمده فعالیت‌هایش در تهران بود، نیز ۵ زن و یک مرد در تور اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 847045 برچسب‌ها دختران خبر ویژه فراجا فساد زنان

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!