Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن، از برگزاری جشن دهه کرامت به مدت ۱۱ شب در پارک شهدای گمنام شهر دمق بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد.

 علی سیفی یار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: سلسه جشن های دهه کرامت در پارک شهدای گمنام  شهر دمق به مدت 11 شب از 24 تیر تا 3 مرداد  در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سخنرانی های مختلف با رویکرد خانواده، مولود خوانی، اجرایی برنامه طنز، شعبده بازی، اجرای موسیقی های  شاد با موضوع میلاد ائمه اطهار (ع) از برنامه هایی اجرایی این جشن است.

 

وی اظهار داشت:  این جشن مردمی و با همت کانون فرهنگی و هنری ملاحسین قلی شوندی رزن، اداره ارشاد رزن، شورای شهر، بخشداری  و با همکاری هیات امنای مسجد جامع شهر دمق برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن  ادامه داد: دهه کرامت منشاء خیر و برکت، همچنین فرصت ارزنده ای برای ترویج آموزه های دینی و ارتقاء معرفت عمومی نسبت به اهل بیت(ع) و نیز نمایش چهره رحمانی اسلام است.

 

سیفی یار افزود: درایام دهه کرامت می طلبد با اجرای برنامه های فاخر محتوا محور و مبتنی بر مشارکت فعال و پرشور مردم، ضمن تکریم شایسته این دهه، زمینه را برای بهره مندی مناسب جامعه اسلامی از آثار و برکات و ظرفیت های ارزشمند آن فراهم کرد.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت مجلس امام رضا ع زلزله کرمانشاه فلسطین حادثه منا رهبری هرمزگان مساجد شهر دمق جشن دهه کرامت کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت عمره از زبان وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مورد آخرین وضعیت عمره گفت: برای حج عمره هم اسباب این سفر آماده است. اگر همکاران ما این امکان را فراهم کنند این سفر در این ماه شروع می‌شود و اگر شرایط فراهم نشود ممکن است حج عمره به بعد از حج تمتع موکول شود.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در حاشیه نشست رونمایی از پوستر و تیزر سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و پویش «حافظ‌شو» در پاسخ به ایسنا در مورد آخرین وضعیت حج اظهار کرد: دوستان ما تمام همت خود را برای اعزام ۸۵هزار نفر متقاضی حج تمتع به کار گرفتند و مشکلات برطرف شده است. آخرین عددی که من داشتم فقط می‌دانم در یک فرصت کوتاه مردم ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وی افزود: برای عمره هم اسباب این سفر آماده است اما باید ببینیم همکاران ما در حوزه اجرا می‌توانند تمهیدات این سفر را آماده کنند یا خیر؛ اگر این امکان را فراهم کنند این سفر در این ماه شروع می‌شود اگر شرایط فراهم نشود ممکن است حج عمره به بعد از حج تمتع موکول شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به ایسنا در مورد تولید فیلم‌های قرآنی نیز یادآور شد: پویانمایی ابراهیمی را همکاران ما در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرده‌اند، تلاش می‌کنیم در دو الی سه روز آینده پیش تولید آن آغاز شود. انیمیشن ابراهیم کار بسیار فاخری است و اولین کار پویانمایی قرآنی به شمار می‌رود که به صورت فیلم بلند تولید مخواهد شد. یک گروه قوی پشت تولید این کار است.

اسماعیلی در پایان گفت: تخصیص‌ها در مورد این انیمیشن هفته گذشته انجام شده است و امیدواریم قبل از سال ۱۴۰۳ بتوانیم کار رسمی این پویانمایی را در یک جلسه آغز کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • با موزه هنر‌های ملی آشنا شوید + تصاویر
  • کاشت ۵۰۰ اصله نهال در مسیر گلزار شهدای گمنام شهرستان خواف
  • برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت
  • با «موزه هنرهای ملی» آشنا شوید
  • آخرین وضعیت عمره از زبان وزیر ارشاد