Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@01:54:42 GMT

رفع مشکلات آب و برق/ ثبت ۱۶۵ پس لرزه /مصدومیت ۲۹۰ تن

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۵۷۸۲

رفع مشکلات آب و برق/ ثبت ۱۶۵ پس لرزه /مصدومیت ۲۹۰ تن

به گزارش خبرنگار مهر، از زلزله ۵.۹ ریشتری روز گذشته در تازه‌آباد از توابع شهرستان باباجانی که بزرگترین پس‌لرزه زلزله بزرگ آبان‌ماه سال گذشته در این مناطق بود تاکنون بیش از ۱۶۵ پس‌لرزه رخ داده است.


صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد گزارش آخرین وضعیت کانون این زلزله اظهار داشت: زلزله ۵.۹ ریشتری روز گذشته ۲۹۰ مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ثلاث‌باباجانی افزود: در زلزله دیروز که در منطقه عمومی میرآباد و دشت لیل حادث شد ۱۲۰ واحد تخریبی در حوزه روستایی داشتیم که ناشی از بافت قدیم بود.


وی بیان داشت: البته از میزان خسارت به واحدهای تعمیری هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.


خدادادی خاطرنشان کرد: ۲۰ اکیپ از کارشناسان مجرب ستاد بازسازی و بنیاد مسکن در حال ارزیابی کل روستاهای شهرستان هستند.


وی با اشاره به اینکه  یک واحد در مرکز شهر ثلاث باباجانی واقع در تازه آباد تخریب شد، افزود: واحدهای تعمیری ترک خورده و آسیب دیده‌اند و پنج اکیپ نیز در حال بررسی، شناسایی و تعیین تکلیف این واحدها است.


فرماندار ثلاث‌باباجانی یادآور شد: روز گذشته شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست استاندار و با حضور معاون امور عمرانی استاندار و مدیران اجرایی در ساعات اولیه بعد از وقوع زلزله برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.


فرماندار ثلاث باباجانی در مورد وضعیت آب و برق در این منطقه نیز گفت: شهرستان مشکل آب و برق ندارد و مردم زندگی عادی خود را سپری می کنند.

کد خبر 4354564

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر زلزله کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

فرماندار نطنز از رشد دو برابری لایروبی قنوات در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی در بیان آمار و ارقام مربوط به لایروبی قنوات در شهرستان نطنز، اظهار داشت: مرمت و لایروبی قنوات در شهرستان نطنز در سال 1402 نسبت به دو سال قبل رشد سه برابری داشته است.

وی در بیان اهمیت قنوات و لزوم لایروبی آنان در شهرستان نطنز ابراز داشت: قنوات به عنوان رگ حیات منطقه از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار هستند و لایروبی و مرمت آن‌ها از اولویت‌های شهرستان نطنز است.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: در سال یک هزار و 400 تعداد شش رشته قنات، مرمت و لایروبی شد و در سال 1401 تعداد 13 رشته قنات و در سال 1402 تعداد 20 رشته قنات مرمت شده است که رشد 1.6 برابری را نسبت به سال 1401 و رشد بیش از سه برابری را نسبت به دو سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: قنوات منابع ارزشمندی برای تأمین آب هستند که نباید به راحتی از دسترس خارج شوند و با مدیریت صحیح و مشارکت بهره برداران، همراهی دستگاه‌های ذی ربط و اجرای طرح‌های زیر ساختی نسبت به صیانت و نگهداری از آن‌ها اقدام شود.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در لایروبی قنوات این شهرستان تاکید کرد: از همکاری ادارات مرتبط به ویژه اداره جهاد کشاورزی شهرستان نطنز و بسیج سازندگی و همراهی مردم در این موضوع، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک