Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: استان کرمان درگیر نشر اکاذیب شده است و ذهن مردم را درگیر کرده است لذا همانند دیگر عرصه ها باید در عرصه جنگ نرم نیز به مقابله بپردازیم که در این میان تکلیف رسانه ها سنگین است چراکه فضا را باید از دشمنان بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز ( اول مرداد ) در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، الگوی جدیدی از نظام سیاسی مردم سالار محقق شد که ماهیت آن استکبار ستیزی است لذا این ماهیت موجب شده است که کشورهای مستکبر نظام را برنتابد و به شکل های مختلف با انقلاب مقابله کرده است که به شکل های مختلف همانند جنگ هشت ساله، ترور شخصیت ها و امروز جنگ اقتصادی با تامام قوا علیه ملت و نظام در حال کارشکنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه راهبرد اصلی مقاومت جهت مقابله با اقدامات دشمن، اقتصاد مقاومتی است و اگر در این الگو موفق باشیم می توانیم کار را پیش ببریم اما در غیر این صورت کار سخت می شود، اظهار داشت: مدیران لایق از جمله  رزم حسینی(استاندار سابق) به عنوان عناصر پرتلاش در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان هستند و امیدواریم خلائی که در مدیریت استان حادث شده، پر شود تا به صورت ملموس تأثیرات اقتصاد مقاومتی را ببینیم.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که دشمن جنگ روانی را نیز در دستور کار خود قرار داده که یکی از آنها شایعه پراکنی است؛ افزود: اذهان عمومی را درگیر این مسائل می کنند که این تهمت ها متوجه شخصیت های خدوم و اثرگذار است.

 

وی بیان داشت: استان کرمان نیز درگیر این اکاذیب شده و ذهن مردم را درگیر کرده است لذا همانند دیگر عرصه ها باید در عرصه جنگ نرم نیز به مقابله بپردازیم که در این میان تکلیف رسانه ها سنگین است و ما باید این شایعات را شفاف کنیم و فضا را از دشمنان بگیریم که صدمات به امنیت روانی وارد نشود.

 

گفتنی است، اخیراً شایعاتی درباره تعدادی از مسئولین فعلی و سابق استان به شدت اذهان عمومی را درگیر کرده است.

 

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت امام رضا ع مجلس زلزله کرمانشاه مساجد مراسم تشییع حادثه منا کانون های مساجد استان زنجان سیاسی جنگ روانی تحقق اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا باقری مجری صدا و سیما گفت: اعتیاد به هرویین ترور بیولوژیک نیست!

کد خبر 847627 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان