Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:طبق گزارشات ارایه شده متاسفانه مصوبات شورای ترافیک شهرستان همچنان به مرحله اجرا نرسیده است بر همین اساس دو هفته فرصت خواهیم داد تا مصوبات اجرایی شود در غیر این صورت با دستگاه متولی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در نشست شورای ترافیک شهرستان لنجان با اشاره به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و رفع مشکل در گلوگاه‌های حادثه‌خیز شهرستان اظهار کرد: طبق گزارشات ارایه شده ایمن سازی، مسیر سفید دشت، سه راهی سامان و سه راهی زمان آباد از مهمترین برنامه‌هایی است که در راستای کاهش تصادفات در این مسیرهای مواصلاتی باید انجام گیرد تا شاهد کاهش سوانح و حوادث ترافیکی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق نظر کارشناسان بار ترافیکی زیاد و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم در بعضی از محورها و گلوگاه های حادثه‌خیز و پرتردد، سالانه منجر به کشته شدن افراد زیادی می‌شود بنابراین باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث از جمله مسایلی است که نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی دارد و تلاش در راستای تامین، حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان رسالتی است که به عهده همه مسئولان به خصوص اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنجان، مدیران شهری شهرهای ۹ گانه و دیگر دستگاه های مربوطه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات شهرستان لنجان زیبنده این شهرستان نیست، ادامه داد: حوادث جاده‌ای یکی از دغدغه ‌های نگران‌کننده در شهرستان لنجان بوده و باید با ارتقاء ضریب ایمنی راه‌­ها و همچنین آموزش مردم شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی در جاده‌های این شهرستان باشیم.

صفرخانلو اضافه کرد: اجرای مصوبات شورای ترافیک به دلیل انجام مسایل کارشناسی شده می تواند امنیت و کاهش خطر پذیری را به خوبی در شهرستان لنجان اجرایی کند به همین منظور باید متناسب با موقعیت شهرستان لنجان مسایل و معضلات رصد شود و با رفع آنها امینت را در جاده های این شهرستان حاکم کرد.

وی با اشاره به عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان لنجان، عنوان کرد: طبق گزارشات ارایه شده متاسفانه در چند روز گذشته مصوبات شورای ترافیک شهرستان لنجان همچنان به مرحله اجرا نرسیده است، دو هفته فرصت خواهیم داد مصوبات جلسه گذشته اجرایی شود و اگر حتی یکی از مصوبات به مرحله اجرا نرسید با دستگاه متولی برخورد خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات برون شهری تصادفات رانندگی فرماندار شهرستان لنجان لنجان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند