Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:36:41 GMT

چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف قم آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۶۶۱۹

چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف قم آغاز می شود

چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف قم از امروز اول مردادماه با رقابت ۳۰۰ زن و مرد در امامزاده شاه سیدعلی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سیدمحمد صالح نژاد، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: چهل و یکمین دوره این مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی در امامزاده سیدعلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صالح نژاد افزود: این مسابقات رشته های حفظ کل؛ ۲۰، ۱۰ و پنج جزء همچنین قرائت تحقیق، ترتیل و اذان و دعا برگزار می شود و ۳۰۰ نفر در این مرحله با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی بیش از دوهزار نفر با هم رقابت کره بودند بیان کرد: از فردا مسابقات با رقابت بانوان آغاز و رقابت آقایان نیز روزهای چهارم و پنجم مردادماه برگزار و مراسم اختتامیه نیز ششم مردادماه برگزار خواهد شد.

 

صالح نژاد برگزیدگان مرحله شهرستانی در تمامی رشته ها جز حفظ ۵ جزء به مرحله کشوری اعزام می شوند و از مسائل جدید این مسابقات افزوده شدن حفظ به تمامی رشته ها است که آزمون آن به صورت اینترنتی و بعد از انجام قرائت ترتیل، تحقیق، اذان و دعا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش آقایان داوری مسابقات بر عهده ستوده نیا، شهیدی پور، شاه میوه و عباسی است و کریم دولتی نیز سرپرستی هیئت داوری را بر عهده دارد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع دولت زلزله کرمانشاه حادثه منا روزنامه های ورزشی پرسپولیس استقلال فلسطین مسابقات قرآنی اوقاف سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:
گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ
گروه B: کویت - ایران- چین
گروه C: اردن- هند - عمان
گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.


لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی