Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - شهردار یزد ضمن گرامیداشت حضور خدام در یزد گفت: جشنواره زیر سایه خورشید، حرکتی عظیم برای رسیدگی به روح شهر و معنویت شهروندان است.

به گزارش خبر نگارقدس آنلاین ، مهدی جمالی نژاد در دیدار با خدام حرم رضوی اظهارداشت: رسالت شهرداری، تنها ساخت و ساز و فعالیت‌های عمرانی شهر نیست، بلکه رسیدگی به روح شهر و معنویت شهروندان هم رسالت عظیمی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمندی که سالیانی هست در سطح کشور انجام می‌شود، جشنواره‌های زیر سایه خورشید است که معنویت خاصی برای شهرها به ارمغان می‌آورد و یک اتمسفر بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند.

شهردار ابراز امیدواری کرد جشنواره‌ های زیر سایه خورشید سالیان سال ادامه پیدا کند و خاطرنشان کرد: امروز ما افتخار این را داریم که میزبان کاروان خدام حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) باشیم و خاک پای این عزیزان را می‌بوسیم.  

وی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم به یمن وجود این کاروان، فضای شهر دارالعباده را بیش از پیش معنوی و بانشاط کنیم و همچنین امیدوارم این برنامه عظیم که با زحمات بسیار زیاد یک مجموعه خدوم انجام می‌شود، سالیان سال مستدام باشد.

راه اندازی ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم استان یزد همزمان با حضور خدام در استان

مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان یزد با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره، ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم استان یزد همزمان با حضور خدام در استان راه اندازی شده است

صالح شریفی،اظهارداشت: ۴ ایستگاه سلامت در مناطق محروم شهرستان یزد و ۹ پایگاه سلامت در مناطق محروم شهرستان های استان یزد از جمله میبد، اردکان، تفت و... ایجاد شده است.

وی افزود: امسال راه‌اندازی و ارایه خدمات با همکاری جامعه بسبج پزشکی یزد بود که سعی شد از نظر مکان پایگاه‌های سلامت و هم طول درمان بیماران نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و زمانبندی‌های خوبی انجام شود

 مسئول کمیته سلامت زیر سایه خورشید استان گفت: ۴ ایستگاه سلامتی که در شهرستان یزد بوده، افتتاح شده و ایستگاه‌ های سلامت شهرستان‌ها در طول جشنواره زیر سایه خورشید، با ورود خدام بارگاه رضوی به این شهرستان‌ ها افتتاح می شود و به نیازمندان خدمات رایگان درمانی ارائه خواهد شد.  

وی  تصریح کرد: این خدمات شامل ویزیت رایگان، فرانشیز، دستور بستری، تسهیلات آزمایشگاهی است و در واقع از صفر تا صد امکانان درمانی نیازمندان در این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود که این خدمات به گونه‌ای است که بیماران نیازمند تا بهبودی کامل تحت پوشش این طرح  خواهند بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره زیر سایه خورشید شهردار یزد کاروان خدام حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس