Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:56:02 GMT

سرکرده داعش در سيناي مصر کشته شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۶۹۶۱

سرکرده داعش در سيناي مصر کشته شد

خبرگزاري آريا - نيروهاي امنيتي مصر، يک سرکرده گروه تروريستي داعش را در منطقه سينا به هلاکت رساندند.
به گزارش روز دوشنبه پارس تودي، منابع امنيتي مصر اعلام کردند، «ابوجعفرالمقدسي» سرکرده گروه تروريستي داعش در شهرک ساحلي «الشيخ زويد» در منطقه سينا، در نزديکي مرز با باريکه غزه به هلاکت رسيده است.
گروه تروريستي داعش در رسانه هاي اجتماعي خبر کشته شدن «ابوجعفر المقدسي» را تاييد کرد اما به جزئيات بيشتري درباره مکان، زمان و نحوه مرگ او اشاره اي نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش مصر با مشارکت پليس اين کشور از ماه فوريه عمليات موسوم به «سينا 2018» را با هدف بيرون راندن گروه هاي مسلح از اين منطقه آغاز کرده است.
اين در حالي است که سازمان ديدبان حقوق بشر درباره خطر بحران انساني در منطقه سيناي مصر هشدار داده است.
کشته شدن 32 تروريست در عمليات ارتش مصر در صحراي سينا
سخنگوي ارتش مصر روز يکشنبه اعلام کرد، در تازه ترين عمليات نظامي ارتش عليه تروريستها در صحراي سيناء دست کم 32 تروريست کشته شده اند.
تامر الرفاعي، از تازه ترين دستاورد نظاميان مصر در عمليات عليه تروريستها در صحراي سينا خبر داد و افزود، اين عمليات از فوريه گذشته آغاز و تعداد زيادي از اين عناصر تاکنون به هلاکت رسيده اند و تجهيزات نظامي آنها نابود شده است.
118/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز شنبه رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 849154 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • حملات داعش در عراق شروع شد