Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:31:12 GMT

عطرحرم رضوی در شهرستان جم طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۷۱۵۸

عطرحرم رضوی در شهرستان جم طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  خدام حرم رضوی صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان جم وارد این شهر شد و عطرحرم رضوی در تمامی شهر و روستا‌های شهرستان جم طنین انداز شد.

خدام بارگاه امام رئوف با حضور بر سر مزار شهیدان، ضمن غبارروبی و عطرافشانی، با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور خدام رضوی در مسجد امیرالمومنین (ع) روستای تشان شهرستان جم در ۳۶۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان بوشهر مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفتند.

خدام حرم رضوی وارد شهر ریز شدند مادر شهید محمد رستمی با در دست داشتن شاخه گل و تمثال مبارک شهیدش به استقبال از خدام رضوی آمد.

مبلغ کاروان رضوی در نشست با مادر شهید محمد رستمی از صبر و بردباری خانواده شهدا تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش فرماندار جم در جشن زیر سایه خورشید که با حضور خدام رضوی در امامزاده جم برگزار شد ضمن خیر مقدم به کاروان رضوی اظهار داشت: خدام مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

محمد حسینی گفت: زمینه مشرف شدن ۱۶ نفر از مردم در این جشن و هم چنین ۱۰ نفر از ایتام در آینده به مشهدمقدس را در آینده فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم از وظایف ماست و اگر اقدامی آن‌هم در بخش فرهنگی صورت می‌گیرد باید زمینه حضور مردم به ویژه جوانان در آن فراهم شود، افزود: پیشنهادی برای نامگذاری یکی از معابر شهر جم به نام علی بن موسی الرضا (ع) ارائه شده که به‌زودی محقق می‌شود.

انتهای پیام/م

شهرستان جم معطر به شمیم حرم رضوی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد