Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه آمادگی خود را برای حل همه مسائلی که در دانشگاه های استان خوزستان مشاهده کردیم، اعلام می کنیم، گفت: در تلاش هستیم این عقب افتادگی ها ر در بحث تامین منابع مورد نیاز اجرای پروژه ها در دانشگاه های خوزستان جبران شود.

به گزارش ایسنا ، غلامرضا گرایی نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در چهره دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خوزستان نسبت به چیزی که در سالهای گذشته دیده می شد، تغییرات عمده ای در جهت رشد به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پنج سال گذشته تحرک لازم برای جذب منابعی که در کشور ارائه می شد، در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خوزستان وجود نداشت. در آن زمان منابع وجود داشت اما حرکت و پروژه ای از سوی این دانشگاه ها تعریف نمی شد و این مساله باعث شد انگیزه ملی نیز در تخصیص اعتبارات به استان خوزستان کاهش پیدا کند.

رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر هر بار که به خوزستان سفر می کنیم شاهد فعالیت پروژه ها و فعال شدن دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در خوزستان هستیم. این موضوع باعث انگیزه مضاعفی در سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبارات به خوزستان شده است.

گرایی نژاد با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور در کنار دانشگاه های استان خوزستان است، ادامه داد: پروژه هایی که در دانشگاه های خوزستان به سرانجام می رسند، بر اساس تلاش مدیران و مسولان استانی در دانشگاه ها و همچنین همکاری سازمان برنامه و بودجه است.

وی عنوان کرد: پروژه هایی که در دانشگاه های خوزستان افتتاح می شوند حق مردم و تامین اعتبارات آن ها نیز حق دانشگاه ها بوده است. تلاشی که در خوزستان انجام شد باعث شد سازمان برنامه و بودجه نیز به صورت هماهنگ همکاری لازم را برای اجرای طرح ها در دانشگاه ها انجام دهد.

رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: عقب افتادگی به وجود آمده در دانشگاه های خوزستان را بر ما ببخشید. در تلاش هستیم این عقب افتادگی ها را در بحث تامین منابع مورد نیاز اجرای پروژه ها در دانشگاه های خوزستان جبران کنیم.

گرایی نژاد ادامه داد: آمادگی خود را برای حل همه مسایلی که در دانشگاه های خوزستان مشاهده کردیم، اعلام می کنیم. اگر 3.7 درصد از دانشجویان رایگان در خوزستان تحصیل می کنند، 4 درصد از اعتبارات کشور نیز در این راستا به خوزستان تخصیص داده می شود. همچنین در حوزه عمرانی 5 درصد از اعتبارات به خوزستان تخصیص داده شده است. این میزان برای دانشگاه های استان خوزستان کافی نیست اما بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پیکانپور با حکم داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، به عنوان رییس اداره سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

بر همین اساس، باید منتظر جایگزین او در سازمان غذا و دارو بود.

کد خبر 6093764 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور