Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزخراسان جنوبی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: 5 دستگاه مینی بوس به خطوط شهرکهای چهکند، حسین آباد و شمس آباد، 27 تیر و شهرک امام علی (ع) برای جابجایی مسافران این مناطق اختصاص داده شد.
غلامپور با بیان اینکه پیش از این برای مسیر حسین آباد و چهکند یک اتوبوس اختصاص داده شده بود، افزود: این اتوبوس ابتدا مسیر حسین آباد و شمس آباد و سپس به سمت چهکند برای جابجایی مسافران حرکت می کرد ولی هم اکنون دو دستگاه مینی بوس به چهکند و یک دستگاه به حسین آباد و شمس آباد اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مدت انتظار مسافران در مسیر چهکند را پیش از اختصاص مینی بوس، 30 دقیقه عنوان کرد و گفت: با اختصاص این مینی بوسها به چهکند مدت انتظار به 20 دقیقه کاهش یافت.
غلامپور استفاده از حمل و نقل ترکیبی و وسایل نقلیه عمومی کوچکتر از اتوبوس برای محلاتی که مسافر کمتری دارند را از برنامه ها و  اهداف این سازمان اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اختصاص مینی بوس شهرداری بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد