Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد خطرآفرین است و تمامی بهره‌برداران و مالکین وسایل تفریحی مکلفند به صورت روزانه وسایل بازی موجود در شهربازی ها را کنترل کنند. ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مهناز همتی صبح امروز در جلسه هماهنگی امور تعزیرات استان ایلام اظهار داشت: استاندارد و ایمنی اولویت اول و خط قرمز اداره کل استاندارد ایلام بوده و به هیچ وجه چیزی بالاتر از ایمنی و سلامت شهروندان ایلامی نمی‌پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: استاندارد مطالبه عمومی و خواسته شهروندان و یکی از موارد حقوق شهروندی است که تحقق آن ایمنی و سلامت را به مردم هدیه می‌دهد.

همتی به ایمنی اماکن عمومی مثل  پارکها، خیابان‌ها، پیاده روها، کوچه ها، پلها، بازارها و سایر اماکن اشاره کرد و گفت: تامین ایمنی و استاندارد سازی  اماکن عمومی برای شهروندان ایلامی  سرمایه گذاری اجتماعی است.

وی سپس به ایمن سازی شهر بازی‌های ایلام اشاره و ضمن ارائه گزارش مبسوط در این ارتباط گفت: به هر میزان که بر روی ایمنی و تامین جان انسانها و پیشگیری از حوادث تلاش  داشته باشیم  و مجهز و اقدام به استاندارد سازی امکنه کنیم  متضرر نشده و توانسته‌ایم آرامش خاطر به استفاده کنندگان ایجاد کنیم.

مدیر کل استاندارد ایلام به وجود نقص ایمنی در تعدادی از وسایل شهر بازی‌های ایلام اشاره و گفت: تعدادی وسیله در این پارک‌ها به علت خطرآفرینی باید توسط شهرداری  و بهره برداران وسایل بازی جمع آوری و سایر تجهیزات نیز باید رفع نقص شود.

وی خاطر نشان کرد: موارد نقص در بازرسی‌ها به دستگاه‌های متولی ابلاغ و با فرجه تعینی مبنی بر عدم استفاده تا زمان استاندارد سازی ابلاغ شده است.

همتی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تامین ایمنی و سلامت کودکان در استفاده از این وسایل، انتظار می‌رود شهرداری‌ها در اسرع وقت اقدامات لازم را در خصوص استانداردسازی و رفع نواقص مربوطه انجام دهند.

وی افزود: تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد خطرآفرین است و می‌تواند منجر به ایجاد حوادث ناخوشایندی برای مردم بویژه کودکان شود، لذا تمامی بهره‌برداران و مالکین وسایل تفریحی مکلفند به صورت روزانه وسایل بازی موجود در شهربازی ها را کنترل کنند.

مدیر کل استاندارد استان ایلام در پایان ضمن درخواست از مردم برای عدم استفاده از وسایل تفریحی فاقد تاییدیه استاندارد، گفت: امیدواریم با تعامل انجام شده با دستگاه‌های ذیربط در فصل تابستان و تعطیلی مدارس بتوانیم حافظان خوبی در حوزه سلامت و ایمنی مردم استان باشیم.

انتهای پیام/

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • حکم جلب شما صادر شد
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه