Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه فسا گفت: در این نمایشگاه ۵۰ بانوی  هنرمند  ، صنایع دستی ، تولیدات بومی محلی و روستایی خود را در قالب ۱۰ غرفه به نمایش گذاشته اند .
کریمی هدف از برپایی این نمایشگاه را تحقق شعار امسال اعلام کرد و افزود: ایجاد رقابت سالم در زمینه صنایع دستی و اتخاذ راهکار‌ برای  ارتقاء فروش محصولات  از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا هم در این مراسم از توجه و حمایت دولت از صنایع دستی برای رونق  تولید و ترویج فرهنگ مصرف کالا‌های ایرانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است تا هنرمندان و صاحبان صنایع دستی تولیدات شان را در معرض دید عموم قرار دهند.
کرمی افزود: پارسال بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از مشاغل خانگی به صورت فردی و پشتیبانی در شهرستان فسا پرداخت و زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شد.
 وی اضافه کرد : این نمایشگاه تا ۳۰ مرداد در ساختمان درالقران امام خمینی اداره آموزش و پرورش فسا با ۳۰ درصد تخفیف برای بازدید و خرید عموم دایر است.
شهرستان فسا در ۱۴۵ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فسا میزبان نمایشگاه صنایع دستی بانوان تولیدات داخلی خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا بابایی صبح امروز برای ارزیابی کیفیت محصولات صنایع‌دستی قاین به این شهرستان سفر کرده بود و  از کارگاه‌های صنایع‌دستی در رشته‌های جاجیم‌، پلاس، گلیم و گبه، گوهرتراشی، سفره‌آردی و بخارادوزی بازدید کرد.  

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت صنعتگران شهرستان قاینات، اطلاعاتی در مورد رشته‌های فعال، کیفیت و کمیت محصولات هنری تولیدی، شهرستان دریافت کرد و گفت:  با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند.

حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات نیز در این بازدید بیان کرد: کشور چین با جمعیت یک و نیم میلیارد نفری می‌تواند بازار خوبی برای صادرات صنایع‌دستی استان در راستای صادرات غیرنفتی باشد.

وی گفت: بازار این کشور به عنوان یکی از اهداف صادراتی دارای وسعت و تنوع بوده و سیاست دولت چین مبنی بر تشویق واردات، در برنامه پویش‌های تبلیغاتی و عملیاتی می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اهتمام شهرداری شهرکرد برای معرفی صنایع دستی
  • دانشگاه آزاد اصفهان تیرماه میزبان کنگره بین المللی نهج البلاغه
  • گلچیینی از صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه‌های کشور چین