Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:39:52 GMT

لباسی که شاهزاده هری اجازه نداد مگان بپوشد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۸۱۵۷

لباسی که شاهزاده هری اجازه نداد مگان بپوشد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اسپوتنیک به نقل از مقاله منتشر شده در دیلی میل به تاریخ یکشنبه 22 ژوئیه، نوشته است طی چند روز اخیر پرنس هری و مگان با چندین طراح و سبک برای طراحی لباس در سفر تور سلطنتی به استرالیا ملاقات نمود. در این دیدار وی به مگان اجازه پوشیدن کت شلوار با کراوات طرح برند استلا مک کارتی را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگان در این خصوص گفت: "به من می گویند نباید مثل یک ستاره هالیوودی لباس بپوشم و باید به عنوان عضو خانواده سلطنتی لباس بر تن کنم. من می خواستم کت و شلوار بپوشم، اما هری گفت که این کت و شلوار به اندازه کافی سنتی نیست". 

گفتنی است، پیش از این شاهزاده دیانا، دوشس کمبریج و مادر پرنس هری، لباسی مشابه کت و شلوار پوشیده بود. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرنس هری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه 57 امتیازی شد و صدر جدول را در ثانیه آخر با گل بلانکو از پرسپولیس پس گرفت.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی، روزبه چشمی و صالح حردانی (استقلال) ؛ مجید علیاری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی، محسن فروزان و فریبرز گرامی (ذوب‌آهن)

گل‌ها: مجید علیاری (۶) (ذوب‌آهن) ؛ جلال الدین ماشاریپوف (۶۴) گوستاوو بلانکو(3+90) برای (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (۸۷- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۷- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی (۸۷- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

ذوب‌آهن خیلی زود به استقلال شوک داد و نیمه اول با تک گل علیاری به پایان رسید. آبی‌پوشان نیمه اول را با یک بازی سراسر هجومی آغاز کردند و در نهایت ماشاریپوف توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح/ «نتانیاهو» به دیپلماسی جواب نداد؟
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد