Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بوکس استان لرستان از تصمیم حسین ثوری برای برگزاری مجمع فوق‌العاده برای برکناری او انتقاد کرد.

علی مهرابی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط هیات بوکس استان لرستان گفت: من قاضی این کشور هستم و زمانی که مسئولیت هیات بوکس لرستان را با دعوت اهالی و خانواده بوکس قبول کردم، با وجود مشغله‌ای که داشتم از خود مایه گذاشتم تا برای بهتر شدن شریط بوکس استان حرکتی انجام دهم که خوشبختانه اینطور هم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکس لرستان استعداهای بسیار زیادی دارد و با وجود شرایط مناسب و مربی خوب می‌تواند سهمیه المپیک هم کسب کند.

او ادعا کرد: بوکس لرستان سال‌های با شکوه و جایگاه خاصی را در بوکس ایران داشته اما متاسفانه زمانی که من هیات را تحویل گرفتم آن را به نابودی کشیده بودند، انواع مشکلات، دزدی و رفتارهای غیر اخلاقی‌ در این هیات وجود داشت. با این اوصاف همه چیز پاکسازی شد و الان شرایط خوب است. کسی بیت‌المال را به شمال نمی‌برد و بوکسورها نیز با نان و هندوانه خوردن به روی رینگ نمی‌روند! اما گویا سالم بودن من برای مدیری چون حسین ثوری رئیس فدراسیون که باید دغدغه‌ اصلی‌اش وجود امثال ما در عرصه ورزش باشد چیز دیگری بوده و به جبهه کسانی پیوسته است که به دنبال اهداف شخصی‌ هستند. او در خواست مجمع فوق‌العاده کرده است تا بنده را برکنار کند و حالا من خواهش دارم لطفا بگوید که چرا می‌خواهد من را برکنار کند؟

رئیس فعلی هیات بوکس استان لرستان ادامه داد: چیزی که قانون، علم و منطق می‌گوید این است؛ هیات‌هایی مشمول مجمع فوق‌العاده می‌شوند که از نظر عملکردی، مالی و اخلاقی مشکل داشته باشند. هیات ما که هیچ یک از این مشکلات را ندارد، توجیه آقای ثوری برای اقدام به براندازی منی که برای این هیات زحمت کشیده‌ام چیست؟ وقتی از او میپرسم چرا می‌خواهد این کار را انجام ‌دهد می‌گوید؛ "امان ما را بریده‌اند!" چه کسی امان شما را بریده است و از چه چیزی می‌ترسید؟

مهرابی نژاد در پایان گفت: آقای ثوری آشکارا بگوید چرا وقتی می‌پرسم چه کسی امان شما را بریده جوابی نمی‌دهد؟ اگر نمی‌تواند مقابل چنین مسائل شخصی بایستد چرا حق سه مدیر لایق دیگر این کشور مثل سردار حسین فشی، روح‌الله حسینی و افشین داوری را خورده و در این جایگاه بزرگ قرار گرفته است؟

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بوكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید