Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهرستان بهار طی ۷۲ ساعت گذشته، ۱۷ معتاد و ۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به تبعات منفی سرقت و بیان اینکه پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان از جمله جرایمی است که در طرح های انتظامی شهرستان بهار در کانون توجه است، اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهار با اقدامات پیش‌دستانه و اشراف اطلاعاتی، ۲ سارق اماکن و ۶ نفر را نیز تحت عنوان سایر جرایم اعم از قاچاق کالا های گمرکی خارجی و اقلام ضد فرهنگی دستگیرکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری همچنین با اشاره به توقیف ۲۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت گفت: مردم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به قانون احترام گذاشته و این قانون مداری می تواند الگوی مناسبی برای تربیت کودکان و فرزندان قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق سامانه ۱۹۷ با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

کد خبر 4354782

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی دستگیری سارق فرماندهی انتظامی همدان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدرشهرستان بافق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات از وجود معتادان موفق شدند تعداد ۲۱ نفرمعتاد را دستگیر و به کمپ ترک اعتیاد معرفی کنند. 
وی افزود: از معتادان مقایر جزیی مواد مخدر از نوع حشیش، هروئین، تریاک و سوخته تریاک کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: ازآنجایی که برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر همواره یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس می‌باشد، مبارزه با اعتیاد نیز نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی شهروندان است و از شهروندان تقاضا داریم همچنان باپلیس همکاری نموده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس به مرکزفوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • طرح‌های امنیت اجتماعی و تشدید اقدامات انتظامی در زاهدان اجرایی شد
  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه رمضان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر