Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:59:33 GMT

10 منطقه هشترود با سهمیه قیر رایگان آسفالت ریزی شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۰۹۳۴۰

10 منطقه هشترود با سهمیه قیر رایگان آسفالت ریزی شد

مراغه - ایرنا - سخنگوی شورای شهر هشترود گفت: در چهار ماهه اول سالجاری، 10 منطقه این شهر با سهمیه قیر رایگان شهرهای زیر 50 هزار نفر و هزینه کرد پنج میلیارد ریال آسفالت ریزی شد.

به گزارش ایرنا، سیده زهرا طاهری موسوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت 168 هزار مترمربع از معابر و خیابان های هشترود با استفاده از حدود دوهزار تن آسفالت، آسفالت ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به ادامه آسفالت ریزی کوچه ها و معابر در هشترود اشاره کرد و گفت: تا پایان اتمام فصل کاری در هشترود، آسفالت ریزی در این شهر ادامه خواهد داشت.
سخنگوی شورای شهر هشترود همچنین به بازدید استاندار از طرح های عمرانی شهری هشترود اشاره کرد و گفت: در پی درخواست شورا و شهرداری، استاندار در خصوص تحویل 200 تن قیر رایگان و همچنین بازسازی سید دره سی قول مساعد دادند.
موسوی خاطرنشان کرد: شورای شهر اجازه اجرای فاز اول ساماندهی سید دره سی را به شهرداری داده و شهرداری با امکانات خود این طرح را در روزهای آتی عملیاتی خواهد کرد.
وی جلب رضایت شهروندان را مهمترین اولویت شورا و شهرداری هشترود عنوان کرد و افزود: طرح های مصوب شورا بر اساس نیازسنجی از شهروندان بوده و بر این اساس آسفالت ریزی خیابان ها و معابر، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری در دستور کار شورا قرار دارد.
هشترود (آذران، سراسکند) یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان هشترود است. جمعیت این شهر در سال 1395 خورشیدی بالغ بر 20٬572 نفر بوده و 17 اُمین شهر استان از نظر تعداد جمعیت محسوب می‌ شود.
3077/7486

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراها خدمات شهري هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز