Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،حجت الاسلام و المسلمین رضا رویت در برنامه " گفت و گوی اجتماعی " رادیو گفت و گو با موضوع طلاق توافقی افزود : طلاق از نوع توافقی و یا غیرتوافقی یک نوع آسیب اجتماعی محسوب می شود.
وی گفت : وقتی طلاقی مخصوصاً طلاق توافقی در جامعه صورت می گیرد بحران و آسیب هایی را برای جامعه به ویژه برای افراد خانواده به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل بنیاد خانواده افزود : در طلاق توافقی از این جهت که زوجین راضی به طلاق هستند آسیب چندانی برای آنها وجود ندارد و آسیب ها و مسائل آن متوجه جامعه و به ویژه فرزندان آنها است.
وی گفت : هم اکنون به دلیل سفارش های مکرر و ویژه مقام معظم رهبری تلاش هایی از جانب مسئولان و نهادها برای جلوگیری از افزایش طلاق در کشور انجام می گیرد اما وضعیت آمار طلاق در کشور کار و تلاش بیشتری را می طلبد.
مدیر عامل بنیاد خانواده افزود : ارائه آموزش های لازم قبل از ازدواج و برای تشکیل زندگی مشترک و سالم و مسالمت آمیز لازمه یک زندگی است که باعث می شود جوانان از بحران های پیش روی خود به سلامت عبور کند و در مسیر مشکلات زندگی دچار اختلاف، طلاق و جدایی نشوند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طلاق آسیب توافقی خانواده زوجین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی

توماس مولر پس از تساوی 2-2 بایرن مونیخ و رئال مادرید در مصاحبه با CBS پس از پاسخ به سوال جیمی کرگر، با لهجه مدافع سابق لیورپول شوخی کرد.

دانلود (1.7MB)

دیگر خبرها

  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود