Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش گفت: بیش از 8 هزار و 300 مشترک تحت پوشش شبکه آب شرب شهر گالیکش می‌باشند و آب موردنیاز این مشترکین از طریق 12 حلقه چاه تأمین می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ مظاهر ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش از شستشوی 20 کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در سه‌ماهه اول سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت 12 کیلومتر خطوط انتقال و 8 کیلومتر شبکه توزیع آب شستشو شده و این اقدام باهدف بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر آب‌رسانی انجام‌شده است.

ملکان اظهار داشت: در این مدت 114 مورد از حوادث شبکه، 113 مورد حوادث انشعاب و 3 مورد حوادث خطوط انتقال رفع شده و 456 متر توسعه شبکه و 100 متر اصلاح شبکه توزیع آب انجام‌شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش بابیان اینکه 223 فقره کنتور خراب و فرسوده شهروندان گالیکش تعویض شده است، تصریح کرد: این اقدام باهدف کاهش هد رفت آب انجام‌شده است.

وی افزود: نصب 69 فقره انشعاب جدید، تعویض 10 فقره انشعاب فرسوده، انجام یکهزار و 100 مورد آزمایش کلرسنجی، جابجایی 7 کنتور و تغییر نام 20 انشعاب از فعالیت‌های انجام‌شده در امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش است.

ملکان با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده گفت: انجام بازدید دوره‌ای از تأسیسات، تعمیر تابلوی راه‌انداز برقی تأسیسات، نصب و راه‌اندازی 3 کنتور الکترومغناطیس بر روی چاه‌ها و تعدیل قطر سه کنتور از دیگر اقدامات انجام‌شده در مدت مذکور است.

گفتنی است، بیش از 8 هزار و 300 مشترک تحت پوشش شبکه آب شرب شهر گالیکش می‌باشند و آب موردنیاز این مشترکین از طریق 12 حلقه چاه تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از ۴۱ مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این رقم نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سال 1402 بالغ بر 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به‌موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.

وی افزود: نسبت به سال 1401 که 47 مورد انشعاب غیرمجاز با 35 مورد برداشت نفت‌ یا فرآورده داشتیم، میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش داشته است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد