Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،سید مصطفی فاطمی فیروزآبادی  گفت: سوم مرداد ماه سالجاری، روستای هدف گردشگری طزرجان برای دومین بار میزبان برپایی جشنواره آلبالو و فراورده های آن خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ادامه توسعه گردشگری پایدار، برند سازی محصولات روستایی با تاکید بر محصول باغی آلبالو، بهره مندی از ظرفیت های منطقه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید محصولات داخلی، روستا گردی و خودباوری روستائیان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: روستای طزرجان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان یزد می باشد که کاشت آلبالو در آن رونق فراوان دارد و بر همین  اساس این روستا برای برگزاری این جشواره انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره آلبالو و فرآورده های آن به مناسبت دهه کرامت و نکوداشت ثبت جهانی شهر تاریخی یزد با همکاری دفتر امور روستایی و شوراها استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، فرمانداری شهرستان تفت، شورای اسلامی و دهیاری روستای طزرجان، چهارشنبه سوم مرداد ماه ساعت 16 الی 21 در محله مزرعه علی روستای طزرجان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد جشنواره گردشگری روستای هدف گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۰۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی