Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:03:22 GMT

تصادف آمبولانس در مشگین شهر یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۰۰۰۹

تصادف آمبولانس در مشگین شهر یک کشته برجای گذاشت

اردبیل - ایرنا - تصادف آمبولانس حامل بیمار در 35 کیلومتری جاده مشگین شهر ، اردبیل یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا ، در این حادثه که بامداد روز دوشنبه رخ داد، آمبولانس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین شهر در حال انتقال بیمار قلبی 72 ساله به یکی از مراکز درمانی اردبیل بود که از پشت به تریلی در حال تردد در جاده برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حادثه بیمار در اثر شدت جراحات وارده جان باخت و راننده ، همراه بیمار و تکنسین اورژانس نیز مصدوم شدند که حال راننده آمبولانس وخیم گزارش شده است.
کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت این حادثه هستند.
جاده های مشگین شهر - اردبیل و پارس آباد - اردبیل در شمال استان اردبیل از جاده های پرتردد استان اردبیل هستند.
بر اساس اعلام فرماندهی پلیس راه استان اردبیل، بیش از 60 درصد از تلفات فوتی تصادفات رانندگی این استان مربوط به راه های ارتباطی شهرستان مشگین شهر است.
شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث تصادف مشگين شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران