Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:58:05 GMT

کارمند متخلف بانک به اختلاس دو میلیاردی اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۰۴۱۸

کارمند متخلف بانک به اختلاس دو میلیاردی اعتراف کرد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کارمندان بانکی در شهرستان دشتستان از موقعیت شغلی خود سوء استفاده کرده بود که به این تخلف اعتراف کرد.

سرهنگ سید جواد رضوی با اشاره به شکایت یکی از بانک‌های مستقر در شهرستان دشتستان در خصوص اختلاف حساب و وقوع تخلف، خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به این موضوع بلافاصله تحقیقات و بررسی های لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متهم یکی از کارکنان این بانک بود که پس از هماهنگی با مقام قضائی و شناسائی متهم به پلیس آگاهی احضار شد و تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی در زمینه رسیدگی به پرونده انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی، اضافه کرد: متهم اقرار کرد که دو میلیارد و ۴۰ میلیون ریال را طی دو مرحله توسط کد کاربری دو نفر از کارمندان شاغل در بانک مذکور از طریق سامانه چکاوک برداشته است.

وی با اشاره به اینکه متهم مبلغ مورد نظر را صرف خرید ملکی در شهر بوشهر کرده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 4354876

منبع: مهر

کلیدواژه: اختلاس بوشهر دشتستان فرماندهی انتظامی استان بوشهر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور