Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه ام تی وی لبنان، «حسین الحاج حسن» وزیر صنعت لبنان خواستار مشارکت کشورش در بازسازی سوریه شد.

وی در نشست «چشم انداز سرمایه گذاری در مرحله بازسازی سوریه» گفت که بازسازی سوریه نه تنها برای این کشور بلکه برای همه کشورهای منطقه یک ضرورت است.

حسین الحاج حسن تأکید کرد که این واقعیت که ارتش سوریه کنترل اکثر بخش های خاک سوریه را در دست دارد قابل درک است و افزود: به عنوان مقاومت به دلیل درک شرایط خطرناک موجود افتخار مبارزه و دفاع از سوریه را داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواستار همکاری لبنان در بازسازی سوریه شد و گفت که این مسأله یک ضرورت ملی هم برای مردم سوریه هم برای لبنان است زیرا بین سوریه و لبنان روابط برادرانه ای وجود دارد که نمی توان از آن عبور کرد.

کد خبر 4354860

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش سوریه سوریه لبنان لبنان مقاومت لبنان ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی عراق سوریه فلسطین ولادیمیر پوتین ایران عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان ناتو ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دو میمهان ویژه برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

گیورگی گولسیانی به همراه همسر و فرزندش در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقی‌مانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • صنعت نساجی یزد بازسازی ‌و نوسازی می‌شود
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان