Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، به دعوت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه و همسرش «اسماء»، امروز- دوشنبه- هیاتی از نزدیکان پنج نظامی روس که در سوریه کشته شدند، وارد این کشور شد.

اعضای این هیات از پایگاه «حمیمیم» روسیه واقع در غرب سوریه بازدید خواهند کرد و همچنین دیدارهایی با برخی شخصیت‌های دینی از جمله «احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافق بر سر انجام سفر این هیات روس، در جریان دیدار هیات پارلمانی روسیه با رئیس‌جمهوری سوریه در ماه ژوئن صورت گرفت.

 از زمان مداخله نظامی روسیه در سوریه تا کنون کشته‌شدن ۴۹ سرباز روس به ثبت رسیده است. افزون بر این تعداد، حدود ۵۰ نیروی ارتشی روسیه نیز در جریان سوانح هوایی در سوریه کشته شده‌اند که مجموعا تلفات نظامی روسیه در سوریه را به ۹۹ نفر می‌رساند.

روسیه دارای یک پایگاه هوایی و یک پایگاه دریایی در سوریه است. نیروهای ارتش روسیه از سپتامبر سال ۲۰۱۵ به کمک ارتش سوریه در جنگ داخلی این کشور آمدند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی