Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلس، سرهنگ همتعلی شکری اظهار داشت: به دنبال شکایت اداره منابع طبیعی شهرستان هرسین مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی کرده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان هرسین افزود: طبق نظر این اداره، مساحت زمین تصرف شده به ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر و ارزش آن به ۳۵۰ میلیون ریال می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیق و استعلامات لازم و احراز وقوع جرم با هماهنگی مقام قضائی متهم احضار و در بازجویی های صورت گرفته، وی به جرم خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد.


فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: پس از معرفی وی به دستگاه قضائی، متهم به جبران خسارت و استرداد زمین به منابع طبیعی محکوم شد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با زمین خواران و متصرفان غیرقانمونی اراضی ملی خبر داد.

کد خبر 4354884

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر زمین خواری کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند خبرداد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند توسط یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شوشتر و گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در این زمینه جا دارد از حمایت‌ و پیگیری‌های دادستان، فرماندار گتوند و اداره راهداری و بنیاد مسکن که در انجام این کار به ما کمک کردند تشکر کنیم.

عبادی با تشکر ویژه از همکاری کلانتری گتوند و ۵ یگان امدادی برای تامین امنیت پروژه رفع تصرف در این شهرستان گفت: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند