Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-09@02:16:49 GMT

حمایت ایکر کاسیاس از سنگربان منفور لیورپول!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۰۵۹۴

به گزارش ایلنا، لوریس کاریوس پشتیبانی از ایکر کاسیاس را دریافت کرده است، که از مردم خواسته  "بچه را تنها بگذارند!"

لوریس کاریوس که با اشتباهات عجیب در فینال لیگ قهرمانان اروپا موجبات نایب قهرمان لیورپول در بازی مقابل رئال مادرید را فراهم کرد مورد انتقاد شدید طرفداران و اهالی فوتبال قرار گرفت. او در بازی شب گذشته مقابل دورتموند سه گل دریافت کرد تا عملکردش بیشتر زیر ذره بین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده سنگربان 25 ساله با خرید آلیسون بکر با 75 میلیون یورو از رم به خطر افتاده و او در صورتی که لیورپول را ترک نکند باید نیمکت نشین سنگربان برزیلی باشد.

کاسیاس، سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید برای حمایت از بازیکن لیورپول به توئیتر رفت:"آیا حمله‌ها به لوریس کاریوس پایان می‌یابد؟ من در مورد او مانند بسیاری از دروازه بان‌های دیگر صحبت می‌کنم. مشکلات بزرگ‌تری در جهان وجود دارد. این بچه را تنها بگذارید، او هم یک انسان است؛ همانطور که همه ما هستیم."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیورپول کاسیاس کاریوس آلیسون بکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا داغستانی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از هزار و ۶۲۱ بیمار خاص و صعب العلاج گفت: هزینه‌های درمانی به این بیماران شامل هزینه‌های درمانی، بهداشتی، خرید تجهیزات پزشکی و توان بخشی است.
وی با اشاره به حمایت این نهاد از۶۵۹ بیماران زمین گیر نیازمند گفت: این بیماران علاوه بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه پنج میلیون ریال کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی افزود: همه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین پارسال سه هزار و ۲۶۰ عدد پوشینه و ۲۰ دستگاه ویلچر جهت بیماران نیازمند تهیه و تحویل شد.
داغستانی با بیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

دیگر خبرها

  • ایکر کاسیاس درمیان ازدحام هواداران رئال مادرید وارد برنابئو شد / فیلم
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره