Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: بانک مرکزی نتوانسته حوزه‌های اقتصادی، به خصوص حوزه ارزی را به طور صحیح راهبری کند.

وی با اشاره به مدیریت نامناسب اقتصادی در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر فرار مالیاتی دارندگان کارت‌های بازرگانی ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده که این مقدار با یک سال کار عمرانی کشور برابر است و این یکی از آسیب‌های جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه بیان کرد: ۱۸۷ نفر از نمایندگان مجلس در پی این موضوع نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشته که انتظار رفته طی این هفته این موضوع پیگیری شود.

احمدی لاشکی در ادامه بیان کرد: اتحاد و همدلی اولین راه شفابخش است و لازم است که دست از تخریب یکدیگر برداریم.

نماینده چالوس و نوشهر خاطرنشان کرد: مجلس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در راس امور قرار دارد و دولت نیز به عنوان یک دستگاه اجرایی باید مورد توجه قرار بگیرد و دستگاه قضایی نیز پشتوانه خوبی است که باید با نیروهای مسلح و تمام ارگان‌ها یکدست شوند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حال حاضر آمریکا به دنبال ایجاد یک موج ناامنی از لحاظ روانی در جامعه است و نباید با ایجاد فضایی در کشور به آن کمک کرد.

احمدی لاشکی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ما به دنبال کنترل کردن هستیم تا مدیریت‌محوری، تصریح کرد: لازم است کشور برنامه‌محور باشد و امید است این موضوع که بحث آمایش را طلب می‌کند و به تربیت افراد در دانشگاه‌ها بستگی دارد لازم است افرادی تربیت شود تا بتوان توسط آن ها از مشکلات گذر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، لازم است به صورت شبانه روزی، کار و تلاش کرد و آحاد ملت با تمامی دستگاه‌ها همکاری کنند و یادمان نرود جامعه‌ای که ولایت دارد، بن بست ندارد.

احمدی لاشکی در پایان بیان کرد: تندروی‌ها در حوزه سیاست باید منع شود و تنها دغدغه اصلی باید مردم و مشکلات آن‌ها باشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: احمدی لاشکی بانک مرکزی منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالاهای تولید شده در استان سال گذشته به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی به ویژه کشورهای همسایه صادر شد.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه میزان صادرات سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن ۱۴ درصد رشد داشت، افزود: کشورهای ترکیه، عراق، چین، افغانستان، فدراسیون روسیه و سوریه از جمله مقاصد صادراتی آذربایجان‌غربی در سال گذشته بودند.

سرتیپی اظهار کرد: عمده کالاهای صادراتی از آذربایجان‌غربی در سال گذشته نیز شامل مواد پتروشیمی، مواد معدنی، محصولات صنعتی، محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی، فرش و صنایع دستی بود.

وی گفت: همچنین سال گذشته بر اساس کارتهای بازرگانی استان بیش از ۳۹۵ هزار تن انواع کالاهای مورد نیاز به ارزش ۹۱۴ میلیون دلار وارد کشور شد که ترکیه، عراق، چین، امارات متحده عربی، کره جنوبی و هند مهمترین مبادی این کالاها بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه صدور و تمدید کارتهای بازرگانی در سال گذشته در مقایسه با سال پیش از آن، ۷۱ درصد رشد داشت ، اضافه کرد: در این مدت دو هزار و ۵۴۵ فقره کارت بازرگانی،۸۶۱ فقره کارت پیله وری و ۲۱ هزار و ۹۰۸ فقره کارت مرزنشینی صادر شد.

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی
  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها