Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح کارگاه آموزشی هوشمندسازی ساختمان در استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه علم و فناوری دارد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم که در دستور کار قرار گرفته است، تبدیل بوشهر به شهر هوشمند است که این شهر به عنوان پایلوت در سطح کشور انتخاب شده است و اقداماتی در این راستا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر بیان کرد: از مزایای مهم اجرای طرح هوشمندسازی می‌توان به افزایش رفاه شهروندان، صرفه‌جویی انرژی و تسریع در ارائه خدمات اشاره کرد.

وی با اشاره تشکیل کمیته راهبری شهر هوشمند بوشهر برای حمایت از طرح‌های هوشمندسازی خاطرنشان کرد: در این طرح خدمات گوناگون از طریق سیستم الکترونیکی به شهروندان ارائه می‌شود.

زرین‌فر با تقدیر از برگزاری کارگاه آموزشی هوشمندسازی ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی تلاش ویژه‌ای داشته است که شایسته تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت این کارگاه در ارتقای مهارت‌آموزی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف افزود: تخصیص اعتبارات برای اجرای طرح‌های هوشمندسازی در دستور کار است.

کد خبر 4354902

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر هوشمندسازی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران