Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره پلیس وظیفه‌شناس مازندرانی که به جای سارق مسلح توسط اشرار تحویل کلانتری شد و زمینه دستگیری یک باند اشرار را رقم زه بود، واکنش نشان داد.

22 خردادماه امسال گفت‌وگوی خبرنگار فارس در مازندران با ستوان‌ یکم علیرضا رضاییان پلیس Police وظیفه‌شناس مازندرانی که با قهرمانی و شجاعت بساط یک گروه اشرار را در بندرعباس در سال 88 برچیده بود، منتشر کرد که سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشورمان به این گفت‌وگو واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با انتشار این گزارش در خبرگزاری فارس با عنوان وقتی اشرار پلیس را به جای سارق مسلح تحویل کلانتری دادند/ 3 ساعتی که زندگی را برای همیشه برایم تلخ کرد.

پیگیر ماجرا از سوی همکاران خود در استان مازندران شد و طی تماس تلفنی به دستور وی معاون منابع و نیروی انسانی نیروی انتظامی ماموریت یافت تا در منزل این جانباز و پلیس شجاع مازندرانی حضور یابد و ضمن دلجویی از این پلیس وظیفه‌شناس و خانواده وی، به طور دقیق در جریان روند درمان و برطرف کردن مشکلات احتمالی ستوان‌یکم رضاییان برآیند.

همچنین در این دیدار لوح سپاس سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تقدیم ستوان‌یکم علیرضا رضاییان شد

متن این لوح به این شرح است؛

جانباز سرافراز ستوان‌یکم علیرضا رضاییان

فداکاری و جان‌فشانی شما پرچمداران طریق سعادت که از تمام آلام و آرزوهای دنیایی گذشته و برای دفاع از عزت و سربلندی میهن عزیز، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تعالی اهداف سازمانی و برقراری نظم و امنیت و آرامش برای آحاد مردم به افتخار جانبازی نائل آمدید، نشانگر وفاداری به ایران، انقلاب و ولایتمداری شماست.

اینک؛ ضمن تقدیر از جنابعالی سلامتی Health و توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

امیداست در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی در ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت همواره موفق و موید باشد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار حسین اشتری

همچنین در این زمینه علیرضا رضاییان در گفت‌وگو با فارس ضمن تجلیل از فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به دلیل توجه به نیروهای خدمتی اظهار کرد: آنچه انجام دادم وظیفه‌ام بوده است.

وی با بیان اینکه فرستاده سردار اشتری با حضور در منزلم از نزدیک در جریان روند درمانی من قرار گرفتند،گفت: مقرر شد فیلمی براساس سرگذشت من و آنچه در ماموریت سخت سه ساعته برایم اتفاق افتاد، ساخته شود.

معاون منابع انسانی نیروی فرماندهی انتظامی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: درخواست رضاییان بازنشستگی بود که با توجه به سن پایین این موضوع را به‌صلاح نبود.

نوروزعلی شالیکار افزود: قرار شد رضاییان به‌صورت ستادی مشغول به فعالیت باشد البته کارهای استرس‌زا دور شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

طناب دار دور گردن اعدامی انداخته شد اما او زنده ماند!

مائده هژبری اعتراف به اشتباه کرد/ دیگر نمی رقصم! +عکس

خواننده پاپ اعدام می شود! / 5 دختر روی ادعاهایشان پافشاری می کنند!

مرد جوان هر شب با اسلحه سراغ زن همسایه می رفت و از او تمکین می خواست + فیلم

درگذشت جلال سینمای ایران شایعه بود! / من زنده ام! + فیلم

تجاوز به 10 زن و دختر جوان در برابر دوربین مخفی / شهرام دستگیر شد

فوری/ ترامپ ایران و روحانی را تهدید کرد

این دختر توسط شاه به شیخ نشین ها هدیه شد! +تصویر

3 مرد و 4 زن کودکان خیابانی را برای تجاوز خرید و فروش می کردند+عکس

زنان تنها وقتی در را باز می کردند 4 مرد را می دیدند! / در گرگان رخ داد

چه بلایی سر معصومه و سمیرا در ویلا آمد / 8 مرد به من رحم نکردند

ستوان کثیری را می شناسید؟ / او در ارس چه کرد؟! + جزییات

داماد قبل بله شنیدن از عروس اقرار وحشتناکی کرد + عکس

ماجرای کت و شلوار مارکدار معتادان خیابانی تهران!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police منزل سلامتی Health فرمانده نیروی انتظامی اشرار پلیس سردار اشتری ساعت عکس فیلم ایران دختر حوادث مرد اعدام کودک پرونده جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!

ایست‌های بازرسی به موازات گشت‌های ارشاد در تهران در حال افزایش است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران به خبرنگاران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

او افزود: لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.

شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان