Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه، در راستای رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان ، با حضور دادیار اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس در این مرکز ضمن بررسی پرونده قضایی بیش از ۶۹نفر از محکومان این دادسرا و ملاقات چهره به چهره و رسیدگی به مشکلات قضایی آنها ، با آزادی ۹ نفر از محکومان این شهرستان موافقت شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درخواست مددجویان در خصوص مرخصی ، عفو مشروط و مرخصی منتهی به آزادی از مهمترین موارد مورد بررسی بود که از دادیار اجرای احکام برای رفع مشکلات قضایی و قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس ارجاع شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آزادی محکومان دادسرا اردوگاه فشافویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم دستجرد بررسی شد

حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم دستجرد بررسی شد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد