Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پنجمين جلسه کميته ساماندهي کاغذ مطبوعات با حضور نماينده وزارت صنعت، معدن، تجارت و با تشکيل کارگروه تخصصي تعيين قيمت و حجم وارداتي درخواست‌هاي واردات کاغذ برگزار شد. به گزارش روابط عمومي معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني، سيدمحمدرضا دربندي درباره اين جلسه گفت: در اين جلسه ضمن انتشار نامه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خطاب به وزير صنعت، معدن و تجارت در خصوص اعلام مرجعيت معاونت مطبوعاتي در خصوص تاييد ثبت سفارش متقاضيان ارز دولتي براي واردات کاغذ مطبوعات، معاون مطبوعاتي وزير ارشاد گزارشي از فعاليت‌هاي انجام گرفته در هفته گذشته ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سخنگوي کميته ساماندهي کاغذ مطبوعات «تاييد ثبت سفارش دو روزنامه توسط يکي از نمايندگان شرکت‌هاي توليد کاغذ خارجي، پيشنهاد حضور نمايندگاني از بانک مرکزي و وزارت اقتصاد، درخواست انتشار گزارش کامل تمام ثبت سفارشات انجام شده در حوزه کاغذ مطبوعات از سوي وزارت صمت و بانک مرکزي، تلاش براي ارائه تسهيلات ريالي با سود کم به مطبوعات، درخواست جلوگيري از صادرات هر نوع کاغذ توليد داخل و يا وارداتي از جمله موارد مطرح شده در اين جلسه بود.
وي افزود: مقرر شد وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولين فرصت، فهرست کامل متقاضيان واردات کاغذ که سفارش خود را ثبت کرده اند به تفکيک ميزان و نوع کاغذ وراداتي، تعداد درخواست‌هاي گشايش اعتبار شده و درخواست‌هاي در صف انتظار را براي بررسي آماده و در اختيار کميته قرار دهد.
بنابراين گزارش، مهندس اسفندياري، نماينده وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از روند ثبت سفارش هاي انجام شده در حوزه کاغذ، اعلام کرد: تا کنون 340هزار تن کاغذ ثبت سفارش شده که در تلاش هستيم با همکاري بانک مرکزي و گزارش آماري سامانه جامع تجارت، جزئيات نهايي از اين ثبت سفارش ها را به اطلاع عموم برسانيم تا مشخص شود اين ميزان درخواست در چه مرحله اي قرار دارد و چه ميزان از اين درخواست ها اجرايي و عملياتي شده است.
وي همچنين از تاييد عدم افزايش قيمت واردات براي درخواست هاي جديد خبر داد و گفت: بالغ بر 10 ميليون دلار براي شرايط ثانويه وارداتي در نظر گرفته ايم.
در پايان اين نشست، کميته‌اي تخصصي متشکل از نمايندگان «واردکنندگان، مطبوعات و نمايندگي برخي شرکت‌هاي خارجي» جهت بررسي درخواست‌هاي ارائه شده به کميته و همچنين درخواست‌هاي منتظر تاييد در وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف تعيين سقف قيمت و حجم واردات متقاضيان تشکيل و مقرر شد اولين جلسه براي بررسي درخواست‌هاي موجود دوشنبه اول مرداد ساعت 15 برگزار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس

به گزارش جماران، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 در مسجد جامع نارمک برگزار شد. در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد