Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@11:21:36 GMT

امضای قرارداد قوچان نژاد با تیم جدید

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۱۳۰۰

امضای قرارداد قوچان نژاد با تیم جدید

به گزارش جهان نيوز، رضا قوچان نژاد مهاجم سال گذشته تیم هیرنفین هلند که در پایان رقابت های باشگاهی این کشور در سال کشور از هواداران خداحافظی کرده بود، فوتبالش را در لیگ قبرس ادامه خواهد داد.

قوچان نژاد در جام جهانی 2018 روسیه نیز مثل 4 سال قبل همراه تیم ملی حضور داشت اما با صلاحدید کارلوس کی روش فرصتی برای بازی پیدا نکرد و بعد از مسابقات نیز او در تصمیمی ناگهانی از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گوچی که چند پیشنهاد از لیگ برتر ایران هم داشت، گفته بود علاقه ای به حضور در لیگ ایران ندارد و به همین خاطر پیشنهادهای خارجی اش را بررسی کرد. در نهایت بعد از مذاکرات با مسئولان باشگاه آپوئل نیکوزیا قبرس با آنها به توافق رسید و امروز قراردادش را به مدت یکسال با این تیم امضا کرد.

حساب رسمی باشگاه آپوئل قبرس در توییتر روز گذشته خبر از توافق با قوچان نژاد داده بود و حالا امروز قرارداد او امضا شد تا مشکلی برای حضور در این سطح از فوتبال نداشته باشد.

آپوئل پرسابقه ترین تیم قبرس محسوب می شود که عناوین قهرمانی متعددی به دست آورده و سال گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. حالا قوچان نژاد 31 ساله بعد از بازی در کشورهای بلژیک و هلند در قبرس چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد.
  منبع: ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار داشت، نتوانست به هدف خود که حضور  در جمع چهار تیم اول بود برسد و در پلی‌آف با سه باخت مقابل پروجا از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

حالا رادوستین استوییچف سرمربی بلغارستانی این تیم به فکر تقویت تیم خود افتاده است و گفته می‌شود این باشگاه برای قطر پاسور یک بازیکن را مد نظر قرار گفته است. سم جینلیس قطر پاسور بیست و چهار ساله فرانسوی با باشگاه رابینسون هدف ورونا است و قرار است به زودی قرارداد با او امضا شود.

در صورت حضور سم جینلیس و همچنین حضور امین اسماعیل نژاد رقابت سختی در این پست در تیم ورونا شکل خواهد گرفت و کار برای امین اسماعیل نژاد برای قرارگیری در ترکیب ثابت از فصل قبل سخت‌تر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد ساخت قطعه چهام راه آهن خواف-هرات با شرکت روسی
  • ژست رضا قوچان‌نژاد زیر برج آزادی
  • عکس| ژست رضا قوچان‌نژاد زیر برج آزادی
  • (عکس) ژست دهه ۶۰ رضا گوچی زیر برج آزادی
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل نژاد
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد
  • امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران