Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ارتباط با فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به رشد آنها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به همراه معاونین و روئسای واحده امروزا در آغاز هفته ملی مهارت با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک هفته ملی مهارت از تلاش و همت ارزنده مدیر کل و همکاران آموزش فنی و حرفه ای قدردانی کرد و گفت: استفاده از افراد متفکر و خلاق در بحث تبلیغات امر ضروریست.

آیت الله خاتمی در خصوص تقویت نیروی جوان و مخاطبین عنوان کرد: ارتباط با فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به رشد آنها ، استفاده از افراد موفق و حمایت کارآموزان المپیادی گام موثری در پیشبرد اهداف سازمانی و تاثیر چشمگیری در اشتغال جوانان خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور مدال آوران المپیاد در اولین جمعه هفته ملی بی تاثیر نخواهد بود.

وی سخرانی مدیر کل و مسئولین مربوطه در جهت ترویج فرهنگ مهارت آموزی در نماز جمعه را بلا مانع دانست و همکاری خود رادر این خصوص اعلام کرد.

محمدرضا انصاری ،مدیر کل در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مبسوط ازاقدامات صورت گرفته به فلسفه وجودی آموزش های فنی وحرفه ای که تربیت افراد فاقد مهارت است اشاره کرد.

محمدرضا انصاری گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای متولی ارائه آموزش های غیر رسمی در کشور است دستگاههای آموزشی فقط دانش نظری را منتقل می کنند اما مزیت آموزشهای فنی وحرفه ای این است که علاوه بر دانایی افراد،توانایی آنها را نیز ارتقاء می دهد وبرای ورود به بازار کار و تلاش آماده می کند که دو طرح کارآموزدر محیط واقعی کار و کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی کمک بزرگی به جوانان جویای کارو فارغ التحصیل میکند.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای درخصوص مسابقات ملی مهاتی افزود: امسال با تلاش مربیان و همت کارآموزان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارتی در فناوری اتومبیل مدال طلا ، ماشین های سنگین 2 نقره ، فناوری یک برنز و به ترتیب در رشته های مکاترونیک و طراحی گرافیک 3 دیپلم افتخاررا کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو