Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کردستان از ۱۲ شهریور ماه آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه پیدا می‌کند.

سید عنایت جویبار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کردستان از ۱۲ شهریور ماه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جویبار افزود:یکی از اهداف اردو‌های جهادی که به همت بسیج دانشجویی در استان کردستان برگزار می‌شود، محرومیت‌زدایی است؛ در این اردو‌ها پس از عرصه یابی و نیازسنجی برحسب اولویت، روستا‌ها و مناطق مستضعف هدف فعالیت جهادی صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در ادامه افزود:  بخشی از این فعالیت‌ها در عرصه سازندگی و بخش‌هایی در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی است. در این اردو‌ها علاوه بر سازندگی خودسازی نیز لازم است تا نتیجه مطلوب و حداکثری میسر شود، زیرا تنها با ایثار و خودگذشتگی و مبارزه با نفس است که می‌توان به دل روستا‌ها آمد و با پیاده کردن طرح‌های عمرانی نظیر آب‌رسانی، برق‌رسانی، احداث بنا‌ها و دیگر طرح‌ها، امر سازندگی مادی و معنوی را رقم زد

وی اظهار کرد: تنها در این صورت است که می‌توان مددرسان مردم این مرز و بوم باشیم و بتوانیم فراتر از شعار دادن‌ها و نق زدن‌های شبه‌روشنفکرانهٔ رایج گامی عملی، انقلابی و خداپسندانه برداریم.

جویبار با اشاره به اینکه اردوی جهادی دانشگاه کردستان از ۱۲ شهریور ماه آغاز می‌شود در ادامه افزود: دانشجویان متقاضی شرکت در اردوی جهادی بسیج دانشجویی برای نام نویسی اردوی جهادی دانشگاه کردستان در تابستان ٩٧ برای  اعزام به روستا‌های محروم استان کردستان می‌توانند تا ۲۵ مردادماه  ثبت نام به عمل آورند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در ادامه افزود: این اردو به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود  و دانشجویان شرکت کننده در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی به مدد روستاییان می‌روند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کردستان بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان