Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ارگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست خواهرخواندگی شهمیرزاد و همدان به میزبانی شورای شهر همدان و با اشاره به موضوعات مطروحه در این نشست، تأکید کرد: نشست مذکور که ظرفیت اعلام خواهرخواندگی شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد و همدان را فراهم کرد، حول محور گردشگری و ضرورت جذب سرمایه‌گذاری در این حوزه برگزار شد که به عقیده ما مهم‌ترین فصل مشترک بین دو شهر هدف گردشگری مذکور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه استفاده از تجارب همدان برای یافتن راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه توریسم می‌تواند راهگشای شهمیرزادی باشد که تازه ابتدای راه بدل شدن به یک مقصد گردشگری و توریستی در شمال شرق ایران اسلامی است.

توریسم سومین صنعت پول ساز دنیا

فرماندار مهدی‌شهر گفت: تورسیم سومین صنعت دنیا ازلحاظ درآمدزایی و ارزش‌افزوده است لیکن باید امروز برای فاصله گرفتن از اقتصاد رانت یر مبتنی بر نفت و فروش آن در بازارها بین‌المللی، به مقوله گردشگری نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشیم چراکه ایران اسلامی سراسر ظرفیت گردشگری است.

ارگی بابیان اینکه استان سمنان دارای دو شهر نمونه گردشگری در بین ۱۴ شهر نمونه گردشگری کشور است که نشان از ظرفیت بالای این استان در حوزه گردشگری دارد، بیان داشت: تبادلات حوزه گردشگری، فناوری اطلاعات پیرامون حوزه توریسم، راه‌کارهای جذب گردشگری و ... زمینه‌های همکاری بین شهرهای نمونه گردشگری کشور است.

وی در پایان افزود: طرح خواهرخواندگی همدان و مهدی‌شهر با حضور رئیس شورای اسلامی شهرهای مذکور ارائه و بر آن تأکید شده است.

کد خبر 4354990

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری همدان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد شیراز خرم آباد یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی از جنس مدرسه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه   در  دبیرستان صدیقه کبری ناحیه ۲ خرم آباد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم حدود  ۳۰۰ برنامه  شامل دیدار جمعی از معلمان نمونه با  مقام معظم رهبری ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان ،عطر افشانی گلزار شهدا ،تجلیل از معلمان نمونه و فداکار، شمیم خدمت در مصلی، برگزاری نشست‌های خبری، حضور مسئولان در مدارس و تبریک این هفته به معلمان  برگزار می شود.
همچنین خبرنگاران شرکت کننده در این مراسم با حضور در کلاس های درس و اهدای گل به مقام شامخ معلم ادای احترام کردند. 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد