Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@19:29:25 GMT

40 پروژه ریلی تکمیل می شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۲۳۳۲

40 پروژه ریلی تکمیل می شود

مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن (بالاست) گفت: اکنون این شرکت تکمیل بیش از 40 پروژه ریلی را در دست اجرا دارد که 2 خطه ساختن مسیر تهران - کرج برای تردد قطارهای حومه ای از جمله پروژه های این بخش است .

ایران آنلاین / ابراهیم محمدی افزود: پروژه ساخت خط آهن ایران - افغانستان بین خواف تا هرات ، ریل گذاری خط آهن میانه - تبریز و تکمیل خط آهن سنجان به اراک از دیگر پروژه های مهم ریلی این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اجرای پروژه های فرا منطقه ای و پروژه های داخلی از رویکردهای این شرکت در صنعت حمل ونقل ریلی است و تکمیل پروژه ها و تحویل آن به شرکت راه آهن از اولویت های اصلی محسوب می شود.
محمدی ضمن تاکید بر ضرورت احیای معادن سنگ بالاست برای استفاده در پروژه های خطوط ریلی کشور، افزود:برای توسعه بیشتر شبکه ریلی و تامین سنگ مورد نیازخطوط ریلی، در نظر است با احیای معادن سنگ بالاست، ظرفیت های زیادی در این زمینه فراهم شود.
 سنگ بالاست لایه ای زیر شبکه ریلی است و مصالح آن سنگ دانه های شکسته تشکیل می دهند، این سنگ ها دارای دانه بندی یکنواخت بوده و به طور معمول ابعاد آن حدود ٢٠ الی ٦٠ میلیمتر است و در شبکه ریلی تراورس های بتنی و یا چوبی، روی این سنگ دانه ها قرار می گیرند.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه شورای ترافیک شهرستان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های راهسازی بویژه در محورهای پرخطر و حادثه خیز، از اولویت‌های حوزه عمرانی در دشتستان است.

وی افزود: با اهتمامی که در ۲ سال گذشته نسبت به بهسازی و تعریض راه‌ها و اصلاح نقاط حادثه خیز داشته‌ایم، بر اساس گزارشات با کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مواجه بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان دشتستان را باید در سال جاری هم ادامه داد و بنا داریم که بهسازی مسیرهای روستایی را با قوت ادامه دهیم و بر روی پروژه‌های نیمه تمام این حوزه متمرکز شویم.

بنافی از تعریض قطعه دوم محور سعدآباد - وحدتیه خبر داد و خاطر نشان کرد: ضمن اینکه سرعت پیشرفت قطعه اول محور سعدآباد به وحدتیه کند است و بارها در این خصوص پیگیری کرده‌ایم و مردم هم گلایه دارند اما به جهت اهمیت این محور، پیمانکار قطعه دوم آن نیز اخیراً انتخاب شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: هدفمان این است که این محور پر تردد که هدف گردشگری است را ایمن کنیم تا از خطرات و سوانح آن کاسته شود.

فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها، تأمین و امسال بخش زیادی از پروژه‌ها، زیر بار ترافیک می‌رود..

کد خبر 6086630

دیگر خبرها

  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد