Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@14:03:30 GMT

انواع مدل یقه کت زنانه بر اساس فرم اندام

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۲۳۵۷

انواع مدل یقه کت زنانه بر اساس فرم اندام

کت‌های مجلسی و اسپرت زنانه مدل یقه‌های مختلفی دارند که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه و فرم اندام شما دارد، برای اینکه بتوانید بهترین مدل یقه را کت تان انتخاب کنید باید با انواع یقه کت زنانه آشنا باشید پس در ادامه این مطلب انواع مدل‌های یقه کت زنانه را مشاهده کنید.

یقه انگلیسی یکی از مدل‌های پرطرفدار و رایج یقه برای کت زنانه است که البته کمی قدیمی شده است، مدل یقه‌های ساده تری برای کت‌های زنانه وجود دارد که امسال مد هستند و بسیار شیک اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر میخواهید کت بدوزید و دنبال مدل‌های جدید یقه برای کت زنانه هستید پیشنهاد میکنیم از این مدل‌ها دیدن کنید و ایده بگیرید، زیرا زیبایی کت شما را دوبرابر میکنند. کت شما چه اسپرت باشد و چه مجلسی میتوانید از این مدل یقه‌ها استفاده کنید.

اگر لاغر هستید سعی کنید از مدل یقه‌هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم انتخاب کنید و اگر چاق هستید برخی مدل یقه‌ها برای شما مناسب‌تر اند که در ادامه با آن‌ها آشنا میشوید.

            منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه کت زنانه کت اسپرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عهد بستیم در سال جدید اجازه ندهیم گردن کشان عرض اندام کنند/ رصد سارقان با پابند الکترونیکی

فرمانده کل انتظامی کشور در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ گفت: عهد بستیم در سال جدید اجازه ندهیم گردن کشان برای مردم عرض اندام کنند.

به گزارش مشرق، رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و استاندار تهران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی غرب استان تهران، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، مدیران و مسؤولان عالی رتبه لشکری و کشوری در میدان آزادی تهران برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در رزمایش اقتدار نوروزی گفت: امروز در این میدان نمونه‌ای از آمادگی سراسر کشور در میدان آزادی به نمایش گذاشته شده است؛ امروز تمامی مأموران پلیس در آماده باش قرار گرفتند تا بتوانند میزبان‌های خوبی برای میهمانان در اقصی نقاط کشور باشند.

وی افزود: پلیس تلاش می‌کند سال ۱۴۰۳ سالی توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد عهد بستیم در سال جدید اجازه ندهیم گردن کشان برای مردم عرض اندام کنند.

رادان گفت: در سال ۱۴۰۳ سارقین با پابند الکترونیکی تحت کنترل هستند و رصد می شوند، با قاچاقچیان کالا برخورد می‌شود و کنترل مرزها بیشتر می‌شود.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: برای ایام تعطیلات نوروز بیش از چندین هزار گشت خودرویی، موتور سوار، پیاده، ضربت، آگاهی و راهنمایی و رانندگی در شرق و غرب تهران آماده شدند تا خدمتگذار مردم باشند.

دیگر خبرها

  • تاثیر فیبر بر کاهش وزن و تناسب اندام
  • عهد بستیم در سال جدید اجازه ندهیم گردن کشان عرض اندام کنند/ رصد سارقان با پابند الکترونیکی
  • عهد بستیم در سال جدید اجازه ندهیم گردن کشان عرض اندام کنند
  • کشف انواع محموله شوینده و خوراکی قاچاق در قم
  • 40 سالگی را رد کرده اید؟ حتما این 4 کلید سلامت را در خود بررسی کنید
  • افزیش سرانه فضای آموزشی در اردبیل/ ۵کلاس درس وارد فاز اجرایی شد
  • راهنمای خرید چراغ حیاطی
  • بررسی قیمت و کیفیت انواع ایزوگام و کاربرد آن ها
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • هادی چوپان آرنولدکلاسیک انگلستان را هم فتح کرد