Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح منطقه آزاد نباید منجر به گسترش حاشیه‌نشینی شود، گفت: اجرای ناموفق منطقه آزاد در چابهار حاشیه‌نشینی را گسترش داد.

سلیمان رضاییان، مسئول بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با تصویب لایحه منطقه آزاد در منطقه سیستان گفت: اجرای این طرح در صورتی موفق است که اشتباهات گذشته تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سابق بر این شاهد اجرای ناموفق طرح منطقه آزاد در کیش، قشم و چابهار بودیم؛ اجرای این طرح نباید به ضرر بومی‌های منطقه باشد و منجر به گسترش حاشیه نشینی شود همان طور که در چابهار شاهد اجرای ناموفق این طرح بودیم.

 

مسئول بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه سرمایه گذاری برای ایجاد منطقه آزاد باید به رونق این منطقه کمک کند، خاطرنشان کرد: اگر این طرح بخواهد، در زابل و شهرهای دیگر منطقه سیستان اجرا شود، باید منجر به محرومیت زادیی شود؛ در غیر این صورت فایده ای برای مردم این منطقه نخواهد داشت.

 

رضاییان خاطرنشان کرد: برای ایجاد طرح منطقه آزاد باید موانع و خطاهای گذشته در مناطق آزاد شناسایی و برطرف شود در غیر این صورت شاهد تکرار ناموفق این طرح در منطقه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سیستان منطقه آزاد دانشجویان زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی صبا سازمان آب و برق خوزستان گفت: با هدف رسوب زدایی و پاکسازی رودخانه کارون بخش دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در دستور کار قرار گرفت.

عادل سواری افزود: در اجرای این طرح   رودخانه کارون بزرگ اهواز حد فاصل پل غدیر تا پل سلمان فارسی لایروبی و رسوب زدایی شد.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی رودخانه کارون توسط دستگاه لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲ انجام شد.

رودخانه کارون دارای ۹۵۰ کیلومتر می‌باشد که در مسیر خود از شهر اهواز عبور می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون