Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جشنواره هنر مقاومت گفت: حرکت به سمت فضای جهانی مستلزم بودجه‌ای کلان بود که با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی توانایی تامین آن را نداشتیم و به همین دلیل عنوان «جهانی» از جشنواره امسال حذف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مسعود نجابتی دبیر کل جشنواره هنر مقاومت بعدازظهر امروز در نشست خبری پنجمین جشنواره هنر مقاومت که در  سالن اجتماعات انتشارات اسوه تهران برگزار شد اظهار کرد: بیش از دو ماه روی موضوعات مختلف کار کردیم و با پیشنهادهای دبیران، دچار تغییراتی شد و در نهایت به دست دبیران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج هنرمندان، امور فرهنگی مساجد، جامعه ایمانی مشعر و حوزه هنری از مجموعه‌های همکاری‌کننده هستند که به ما کمک می‌کنند.

نجابتی گفت: جشنواره پنجم با نگاهی به شرایط موجود و نیازهای جامعه شکل گرفت و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، سعی کرد تا خودش را با این موضوع وفق دهد.

دبیر کل جشنواره هنر مقاومت می‌گوید: بخش ویژه امسال ما بخش علمی – پژوهشی است. همچنین بخش‌های کارتون و کاریکاتور، پرچم و کتیبه، عکس، پوستر، تبلیغات شهری، نقاشی دیجیتال، تصویرسازی، گرافیک متحرک و طراحی صنعتی از دیگر قسمت‌های جشنواره امسال است.

وی به تفاوت این جشواره با سال‌های قبل اشاره کرد و تصریح کرد: در چند سال اخیر به این نتیجه رسیدیم که جشنواره را از حالت نفاست سال‌های قبل فاصله دهیم و در این دوره رویکردی متناسب با شرایط روز داشته باشیم، امسال فقط بحث مقاومت نیست و به سراغ شاخه‌های دیگر هم رفتیم.

نجابتی تاکید کرد: بودجه‌ای که سازمان بسیج مستضعفین به ما اختصاص داده طوری بوده که این بودجه در داخل کشور هزینه شود و فرهنگسازی‌اش در داخل باشد. حرکت به سمت فضای جهانی مستلزم بودجه‌ای کلان بود که با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی توانایی تامین آن را نداشتیم و به همین دلیل عنوان “جهانی” از جشنواره امسال حذف شد.

او در پایان یادآور شد: یکی از اتفاقات دیگر هم این است که آثار فاخر جشنواره را در حد توانمان تکثیر می‌کنیم و در قالب پیراهن و یا سایر موارد در معرض نمایش مردم می‌گذاریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 حجت‌الاسلام هاشمی، سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ای کاش گفت: «شخصی به ما گفت دین عوض شده یا شما عوض شده‌اید؟ در جایی امام جماعت بودم. چون به بعضی مسئولین توهین می‌کردم، گفتند دیگر نیا. نمازگزارها اعتراض کردند و گفتند فلانی باید برگردد. بعد گفتند بیا. نفوذ و جریان نفاق را باید جدی بگیریم. با کراوات که نفوذ نمی‌کنند. خاوری روی پیشانی‌اش جای داغ مُهر داشت.» اظهارات این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال