Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@09:25:12 GMT

تقدیر سردار اشتری از پلیس وظیفه‌شناس مازنی +عکس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۳۱۴۵

تقدیر سردار اشتری از پلیس وظیفه‌شناس مازنی +عکس

فرمانده نیروی انتظامی به گزارش فارس درباره پلیس وظیفه‌شناس مازندرانی که به جای سارق مسلح توسط اشرار تحویل کلانتری شد و زمینه دستگیری یک باند اشرار را رقم زده بود، واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: ۲۲ خردادماه امسال گفت‌وگوی خبرنگار در مازندران با ستوان یکم علیرضا رضاییان پلیس وظیفه‌شناس مازندرانی که با قهرمانی و شجاعت بساط یک گروه اشرار را در بندرعباس در سال ۸۸ برچیده بود، منتشر کرد که سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشورمان به این گفتگو واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با انتشار این گزارش در خبرگزاری فارس با عنوان پلیسی که به جای سارق مسلح تحویل کلانتری شد، پیگیر ماجرا از سوی همکاران خود در استان مازندران شد و طی تماس تلفنی به دستور وی معاون منابع و نیروی انسانی نیروی انتظامی ماموریت یافت تا در منزل این جانباز و پلیس شجاع مازندرانی حضور یابد و ضمن دلجویی از این پلیس وظیفه‌شناس و خانواده وی، به طور دقیق در جریان روند درمان و برطرف کردن مشکلات احتمالی ستوان‌یکم رضاییان برآیند.

همچنین در این دیدار لوح سپاس سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تقدیم ستوان‌یکم علیرضا رضاییان شد

 

 

متن این لوح به این شرح است.

جانباز سرافراز ستوان‌یکم علیرضا رضاییان

فداکاری و جان‌فشانی شما پرچمداران طریق سعادت که از تمام آلام و آرزو‌های دنیایی گذشته و برای دفاع از عزت و سربلندی میهن عزیز، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تعالی اهداف سازمانی و برقراری نظم و امنیت و آرامش برای آحاد مردم به افتخار جانبازی نائل آمدید، نشانگر وفاداری به ایران، انقلاب و ولایتمداری شماست.

اینک؛ ضمن تقدیر از جنابعالی سلامتی و توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

امیداست در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی در ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت همواره موفق و موید باشد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار حسین اشتری

 

همچنین در این زمینه علیرضا رضاییان در گفتگو با فارس ضمن تجلیل از فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به دلیل توجه به نیرو‌های خدمتی اظهار کرد: آنچه انجام دادم وظیفه‌ام بوده است.

وی با بیان اینکه فرستاده سردار اشتری با حضور در منزلم از نزدیک در جریان روند درمانی من قرار گرفتند، گفت: مقرر شد فیلمی براساس سرگذشت من و آنچه در ماموریت سخت سه ساعته برایم اتفاق افتاد، ساخته شود.

 

 

معاون منابع انسانی نیروی فرماندهی انتظامی مازندران در این‌باره در گفتگو با فارس، اظهار کرد: درخواست رضاییان بازنشستگی بود که با توجه به سن پایین این موضوع را به‌صلاح نبود.

نوروزعلی شالیکار افزود: قرار شد رضاییان به‌صورت ستادی مشغول به فعالیت باشد البته کار‌های استرس‌زا دور شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YdX

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار اشتری پلیس وظیفه شناس کلانتری اشرار عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس

معاونت اجتماعی استان فارس از غرق شدگی ۵ نفر از شهروندان در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کرامت‌الله برومندی؛ فرمانده انتظامی فراشبند گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی 2 پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد 2 پسر 18 و 25 ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

 غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت هم بیان کرد: عصر روز شنبه 15 اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرشید زینلی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 3 پسر که یکی 8 و دو نفر 11 ساله بوده‌اند، در کنار کانال مشغول بازی بوده‌اند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط و منجر به فوت آنان می‌شود.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان توسط عوامل امدادی از آب خارج شد، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی