Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@17:04:09 GMT

مسعود نصرتی با شهرداری رشت خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۳۲۳۹

مسعود نصرتی با شهرداری رشت خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  سید امیر حسین علوی رییس شورای شهر رشت در ابتدای این جلسه اظهار داشت : شورای اسلامی در یک فرآیند دموکراتیک در طول دو سه ماه تلاش کردند با بررسی گزینه های بومی و غیر بومی شهرداری انتخاب کنند و پس از بررسی های بسیار  با رای بالا آقای نصرتی را انتخاب کردند و این شورا بیشترین همکاری را با دکتر نصرتی داشتند و خود ایشان نیز می توانند شاهد این مدعا باشند و مصوبات شورا نیز همین مساله را تایید می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مشکلات پس از استعفا و نبود شهردار اشاره کرد و افزود :  بخش جامعه ی مدیریت شهری ما  که تاثیر زیادی در فرآیند خدمت رسانی به مردم دارند و قطعا شهرداری یکی از این سازمانهاست  کسانی پیش بینی می کنند که ممکن است وقفه ای در کار سازمان افتد و باید تلاش همکاران شهرداری بر این باشد که فعالیت ها را برای خدمت رسانی بیشتر کنند تا نقصانی روی ندهند .

او ادامه داد : امروز علامت سوال و انتقادات زیادی نسبت به ما در فضای مجازی از سوی نخبگان وجود دارد و ما از انتقاد استقبال می کنیم ما را حلال کنند چون بضاعت اعضای شورای همینقدر است .

علوی گفت : در شرایط سخت اقتصادی که بسیاری از شهرداری ها در پرداخت حقوق و دستمزد  کارکنان با مشکل روبرو هستند شهرداری رشت به مدد آقای نصرتی و همکاران ایشان مساله ی حقوق و دستمزد را حل کرده است .

او اضافه کرد: برای پروژه های زیر بنایی و اجرایی  شهر رشت وقت گذاشته شد و قطعا حتی با انتخاب سرپرست شهرداری این پروژه ها به مسیر خود ادامه خواهند داد .

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورا نیز در نطق خود گفت : یک گذار مدیریتی در شهر رشت دوباره در حال تجربه شدن است . این روزها مردم و نخبگان شهر رشت دغدغه های زیاد و تماسهایی با اعضای شورای شهر داشتند اما واقعیت این است که بین گزینه هایی که روی میز بود در انتخاب شهردار ، پس از بررسی های لازم به آقای نصرتی رسیدیم و امروز در کمتر از یکسال باید برای رفتن ایشان موافقت کنیم  .اگر با استعفای ایشان امروز موافقت شد باید سرپرست انتخاب کنیم .

او افزود : پس از آن مجددا برای انتخاب شهردار جدید باید شرایطی را مد نظر قرار دهیم و البته آقای نصرتی بسترهای خوبی را برای شهر رشت فراهم کرده اند .

 اسماعیل حاجی پور نیز در این جلسه گفت : به آقای شهردار خسته نباشید و خدا نگهدار می گویم . وقتی که عمر مدیریتی کم می شود شهر ضرر می کند .

او ادامه داد : به عقیده ی بنده آقای نصرتی به سختی به رشت آمدند . من در ابتدا به ایشان هم گفتم به  غیر بومی رای نمی دهم ، بعد از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدم که به ایشان رای  دهم.

حاجی پور گفت : آقای نصرتی یک ساختمانی که فونداسیون آن را باید از بسازید از پایه ساخت و کار انجام داد بنده به ایشان انتقاد داشتم ایشان کارهایی را انجام داد که قابل دید نبود .اما وقتی که بررسی می کردید فعالیت هایشان در جریان بود .تراموایی که پرونده اش خروارها خاک بر روی آن مانده بود زنده کرد و ردیف اعتباری برای آن تعیین شد و در هشت ماه آینده اجرایی می شود .

او افزود : کار مدیریت شهری کار بسیار سختی است ، خواهش من از ایشان این است که گزارش کاری ارایه دهند .

 رضا رسولی به عنوان ناطق بعدی عنوان کرد : شورای پنجم رشت تا کنون نشان داده که نگاه فرافکنانه نداشته است و من در خصوص طرح تفضیلی رشت که فعالیت های آن در دست اقدام بود با تغییر مدیریت شهری نگران هستم.

 مسعود نصرتی نیز در سخنانی عنوان کرد : با عشق و علاقه به شهر رشت و مردم آن  با بررسی ها وارد مدیریت شهری شدم و سختی ها را پذیرفتم .

او ادامه داد : برای کار زیر ساختی و برای بلند مدت به رشت آمدم و قصدم کوتاه مدت نبود و اکنون توضیحاتی ارایه میدهم برای فعالیت و همکاری بین شورا و شهرداری رشت که در جریان بود.

او افزود : سعی کردیم با تمام مشکلاتی که برای شهرداری ها وجود داشت از فرصت های موجود شهر رشت استفاده کنیم .ویژگی هایی که وجود داشت ورود مجموعه ی سرمایه گذاری بود که همیشه با تهدید به آن نگاه شده بود . 31 تفاهم نامه سرمایه گذاری به مرور انجام شد دیروز اولین قرارداد فیبر نوری انجام شد .

برای پرداخت بدهی ها ، طرح تفضیلی ، کارخانه آسفالت برای 37 سال پروانه بهره برداری برای آن اخذ گردید و فعالیت آن از سر گرفته شد .

او ادامه داد : ساختار سازمانی شهرداری و کارگروههایی که کنار آن قرار گرفته اند مطابق با شهرداری های کشور است .در شهرداری مدیرات متخصصی داریم .شرایط مهیا است که در کنار سایر شهرداری های کشور به فراخور شهر رشت کارها را انجام دهیم .

نصرتی اضافه کرد : نیت این فعالیت ها نیت کار کوتاه مدت نبوده است  ، در کنار همه ی عزیزان یک فعالیت شبانه روزی صورت گرفت اگر کاری انجام شد قطعا کار تیمی با شورا و سایر مدیران شهری بوده است .

وی گفت : خیلی از آیتم ها وجود داشت که اداری نبود که نتوانستم فعالیت را ادامه دهم .تصمیم بسیار سختی در زندگیم گرفتم و امیدوارم که با تعصبی که نسبت به شهر رشت و مردم رشت پیدا کردم امیدوارم در آینده در هر جایی که باشم بتوانم  حمایت کنم.

به گزارش برنا ، در ادامه ی جلسه ، بهراد ذاکری ، محمد حسن علیپور ، فرهام زاهد و محمد حسن عاقل منش هر کدام به عنوان موافق و مخالف استعفای نصرتی ، سخنان کوتاهی عنوان کردند .

گفتنی است در پایان این جلسه با استعفای شهردار رشت موافقت گردید و " علی بهار مست " به عنوان سرپرست شهرداری رشت  انتخاب شد .

خبرنگار: طاهره ریحانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خدمت رسانی به مردم شورای شهر شهرداری مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر

خواننده و بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی از شبکه‌های مجازی خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا،سلنا گومز گفت: این با ارزش‌ترین هدیه‌ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال‌تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می‌کند.

نکته قابل ذکر اینکه سلنا گومز بار‌ها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه‌های مجازی واهمه دارد.

دیگر خبرها

  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم