Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@00:52:21 GMT

خواننده مشهور آمریکایی دزدیده شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۳۲۴۶

خواننده مشهور آمریکایی دزدیده شد

 «تِکاشی سیکس‌ناین» خواننده رپ آمریکایی ربوده شد و تمام جواهراتش به سرقت رفت.

به گزارش صدای ایران از فارس، بخش پلیس نیویورک به آسوشِیتِدپرس اعلام کرد که این خواننده ساعت ۴ و نیم صبح دیروز در منطقه بروکلین نیویورک توسط دو نفر که از یک ماشین خارج شدند و به وی اسلحه کشیدند و او را به زور وادار به سوار شدن به خودرویی کردند و تمام جواهرات و اشیاء ارزشمندش را ربوده و او را کنار خیابان رها کرده و رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خواننده رپ آمریکایی پس از نجات از دست سارقین، توسط پلیس نیویورک به بیمارستان منتقل شد. پلیس همچنین اعلام کرده که در ویدیویی که از این آدم ربایی بدست آمدهف نشان می دهد که سه مرد مسلح که صورت خود را پوشیده‌ بودند از خودروی خود پیاده شده و خودروی تکاشی را متوقف می‌کنند و با کشیدن اسلحه او را مجبور به سوار شدن به خودروی دیگری می‌کنند سپس او را زده و بیهوش می‌کنند.

این خواننده رپ در مورد این آدم ربایی گفت: «اگر پول و جواهرات نداشتم، مهاجمین حتما من را می‌کشتند.» پس از آنکه من را گرفتند به خانه‌ام مراجعه کردند که در آنجا نامزدم حضور داشت و او را وادار کردند تا جواهرات من را به ارزش ۷۵۰ هزار دلار و نیز حدود ۲۰ هزار دلار پول نقد را به آنها داد.

همین خواننده رپ به تازگی یک تک آهنگ با هم‌خوانی «نیکی مِناژ» خواننده سرشناس آمریکایی منتشر کرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خواننده امریکا دزدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • تحصن حامیان فلسطینی‌ها در دانشگاه‌های آمریکا؛ دانشجویان چه می‌خواهند؟
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران