Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محمدحسین مقیمی که بمنظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان قدس به این شهرستان سفرکرده است از بخش های مختلف دو واحد صنعتی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

تعیین تکلیف بستر رودخانه شاه چای،ارسال پرونده پایان کار به کمیسیون ماده ۹۹استانداری ،مشکل مالیات بردرآمد شرکت دامداران و همچنین مشکل کمبود نقدینگی از عمده ترین مشکلات دو شرکت «دامداران »و «ماشین سازی اسمعیلی »می باشند

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چای مالیات مشکلات نقدینگی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نوع دندان درد از علائم سرطان است

بسیاری از ما با انواع سرطان ها و علائم آن آشنا هستیم؛ اما سرطان های دهانی کمتر شنیده شده است و شاید اطلاعات عموم راجب این بیماری ها و علائم آن کم باشد.

به گزارش مشرق، بسیاری از ما با سرطان پوست، سرطان سینه و سرطان ریه آشنایی داریم اما کمتر کسی از ما هست که با سرطان سر و گردن هم آشنایی داشته باشد. این نوع از سرطان ها کمتر شناخته شده اند و می توانند روی دهان، گلو، جعبه صدا یا همان حنجره، غده های بزاقی، سینوس ها و حفره های بینی اثر گذار باشند. اگر چه که جزء سرطان های رایج محسوب نمی شوند اما باید آن ها را بیشتر شناخت تا بتوان شناسایی و درمانشان کرد.

مطالعات ۵ ساله در این زمینه نشان می دهد که سرطان بینی و سینوس جزء سرطان های بسیار نادر هستند اما باید زود تشخیص داده شوند. در غیر این صورت وضعیت بد خواهد شد.

درد در دندان های بالا می تواند نشان دهنده سرطان بینی یا سینوسی باشد. طبق هشدار سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها، درد در دندان های بالایی یا شل شدن دندان ها در این ناحیه که در مدت زمان طولانی بهبود پیدا نمی کند، می تواند نشانه این سرطان ها باشد. این وضعیت هر سال فقط ۲ هزار نفر را درگیر می کند اما باز هم باید به آن توجه ویژه داشت.

همچنین بعضی از علائم هستند که نشان دهنده عفونت سینوسی می باشند. البته این درد در قسمت دندان های بالا می تواند علامت سرطان باشد اما شاید مشکلات سینوسی دیگر را نشان دهد. به عنوان مثال عفونت سینوسی هم ممکن است با یکدیگر ظاهر شوند. درد در دندان های بالایی، آن هم در قسمت عقب معمولاً علامت مشکلات سینوسی است که ربطی به سرطان ندارد.

سینوس ها دو جفت فضای خالی در جمجمه هستند که به حفره بینی اتصال پیدا می کنند. اگر سینوزیت داشته باشید، بافت در این فضاها ملتهب می شود و عامل ایجاد درد می گردد. آسیب این ناحیه یا عفونت در دندان ممکن است باعث سینوزیت مزمن و مداوم باشد.

حتما برایتان این سوال پش می آید که چگونه این دو مشکل را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ باید علائم سرطان سینوس را بشناسید که به شما کمک کند آن را در وضعیت های غیر جدی تر مانند عفونت سینوس تشخیص دهید. زمانی که مشکل شما سرطان باشد، ممکن است علائم دیگری مثل خونریزی بینی، برآمدگی یا سوزش در بینی را احساس کنید یا بی حسی و گزگز کردن صورت و سینوس ها یا فشار سینوسی و فشار در گوش و مشکلات بینایی را تجربه کنید.

اگر علائم در یک طرف سینوس یا حفره بینی ایجاد شد یا فقط یک طرفه دندان را درگیر کرد، باید بیشتر حساسیت به خرج دهید. سر و گردن دو سیستم جفت شده و مرتبط به هم هستند و ساختار آن ها قرینه است. بنابراین مشکل در این دو طرف به یکدیگر مربوط است و اگر بینی هم در یک طرف مشکل داشته باشد، باید بیشتر مسئله را پیگیر شوید.

اگر دندان درد یا هر نوع از مشکلات دندانی را تجربه کرده اید، اولین مرحله باید مشاوره با یک دندانپزشک باشد که می تواند علت های مشکلاتی مثل دندان درد مانند بیماری

لثه و پوسیدگی یا هرگونه عفونت را تشخیص دهد و متوجه شود که مشکل از کجاست. اگر احساس کند که سینوس ها مشکل دارند و باعث ایجاد درد شده اند، احتمالا شما را به متخصص گوش و حلق و بینی ارجاع خواهد داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تعمیر لوازم خانگی ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار
  • آمادگی تجهیزات برای پیشگیری از مشکلات آبی در چهارمحال وبختیاری در بارش‌ها
  • دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود
  • تاکید استاندار تهران بر توزیع بیشتر گوشت تنظیم بازار
  • بازدید سرزده بازرس کل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ
  • ماشین سواری رهبر کره شمالی با خودروی پوتین
  • معادن و شرکت‌های خصوصی سهم مسئولیت اجتماعی خود را پرداخت کنند
  • پیدا کردن راه حل هوشمندانه حل مشکل قاچاق سوخت دشوار است
  • بررسی روند فعالیتها ی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان چایپاره
  • این نوع دندان درد از علائم سرطان است