Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@02:57:43 GMT

فول مچ منچستریونایتد - سن خوزه (دوستانه پیش فصل 2018)

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۳۶۵۷

فول مچ منچستریونایتد - سن خوزه (دوستانه پیش فصل 2018)

طرفداری - دانلود بازی کامل منچستریونایتد - سن خوزه، خلاصه بازی را از اینجا تماشا کنید.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) 0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتددسته‌بندی ویدیو: بازی کامل Full matchویدیوانگلستانمنچستریونایتدبرچسب‌ها: فول مچ بازی منچستر یونایتددانلود بازی های کامل منچستر یونایتدسن خوزه ارث کوئیکز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر فول مچ منچستریونایتد - سن خوزه (دوستانه پیش فصل 2018)فول مچ لیورپول - دورتموند (دوستانه پیش فصل 2018)توافق اولیه استقلال با الحاجی گرو، مهاجم کامرونی مدنظر وینفرد شفرمدیر ورزشگاه غدیر: ورزشگاه غدیر اهواز، آماده برگزاری بازی های لیگ برتر استفرهاد کاظمی به عنوان سرمربی پرسپولیس پاکدشت انتخاب شدرسته، مدیر ورزشگاه تختی: ورزشگاه تختی آماده برگزاری بازی در لیگ هجدهم نیستتعیین تکلیف دو خرید مصدوم استقلال توسط فتحی؛ احتمال جدایی مرتضی آقاخان و میثم تیموریبارسلونا طی روزهای آتی مسئله بهبود قرارداد بوسکتس را حل و فصل می‌کندپوریا فیاضی به تیم والیبال شهرداری ورامین پیوسترقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی مردان جهان؛ رمضان صالحی به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شددانلود؛ ستارگان رم و سوپرایز هواداران این تیمقرعه کشی مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد؛‌ توضیحات کاملتابش، مدیرعامل سپاهان: محمد دایی حرف های بیهوده می زند؛ چرا قلعه نویی ارزش هزینه زیاد را ندارد؟دانلود؛ واکنش های برتر اتلتیکو مادرید در لالیگا در فصل 2017/18مارکو سیلوا، سرمربی اورتون علاقه این باشگاه به جذب لوکاس دینیه را تایید کرددانلود؛ عملکرد ریاض محرز در مقابل دورتموندجعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس: کمپین تحریم آدیداس باید در کشور فراگیر شودمباشری: حضور در استقلال؟ هنوز چیزی مشخص نیست؛ دوست دارم به فتحی و استقلال کمک کنمعلی قربانی در آستانه تمدید قرارداد با استقلال؛ وریا غفوری قول پرداخت مطالباتش را گرفتجعفری، ملی پوش تیم ملی امید: نبود همه بازیکنان باعث شده است که تمرینات بی روح باشند بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه اوزیل: زمانِ پیروزی، یک آلمانی و زمان باخت، یک مهاجر هستم؛ بعد از بازی با سوئد، خوکِ ترک خطابم کردندفوری؛ مسوت اوزیل از بازی های ملی خداحافظی کردهونس: اوزیل فقط برابر سن مارینو خوب بازی می کند؛ او سال ها عملکرد افتضاحی داشتتماس ماروتا و لئوناردو بر سر انتقال هیگواین به میلان؛ یوونتوس پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای پیانیچ را در نظر می‌گیردپیانیچ به پاری سن ژرمن پیشنهاد شده است؛ پاریسی‌ها در انتظار تعیین تکلیف رابیوبخش اول بیانیه اوزیل: از عکس گرفتن با اردوغان پشیمان نیستم؛ قلبم متعلق به آلمان و ترکیه استلیورپول 1-3 دورتموند؛ شکست شاگردان کلوپ طی اولین محک جدی شان در پیش فصلبخش دوم بیانیه اوزیل: مشکل نشریات آلمان ترک تبار بودن من است؛ اسپانسرها پس از عکس با اردوغان مرا ترک کردندچلسی، بایرن مونیخ و دورتموند در صف خرید مارسیال؛ منچستریونایتد همچنان مقاومت می کندموندو: بارسلونا اصلا قصد ندارد ارقام منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی را برای ویلیان هزینه کنداگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، علیرضا جهانبخش به زودی راهی برایتون می شودسن خوزه 0-0 منچستریونایتد؛ نمایش دلسرد کننده شیاطین سرخ در سانتا کلاراغیررسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون پیوستپست اینستاگرامی جهانبخش در پاریس: شروع اصل ماجرا از این جاست!پست اینستاگرامی جهانبخش در پاریس: شروع اصل ماجرا از این جاست! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین کانال های تلگرام

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود

به گزارش همشهری آنلاین محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدرهای پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.

کد خبر 847326 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد