Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه اردبیل با تاکید بر اینکه در عرصه تعامل با کشور های جهان نباید اصول و ارزش های انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، گفت: ارتباط و تعامل با دنیا باید به شرط حفظ عزت، کرامت و اقتدار ملی صورت بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام والمسلمین عبدالله بیدار در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران خواهان برقراری ارتباط و تعامل با تمام کشورهای جهان به جز رژیم غاصب صهیونیستی است، اما اساس تعامل ما با کشور های جهان حفظ عزت، کرامت و اقتدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در راس آن آمریکا غیرقایل اعتماد است، تصریح کرد: نباید حل مسایل اقتصادی کشور را در گرو ارتباط با خارجی ها دانست و در برابر دشمن احساس ذلت کرد چرا که احساس ذلت اولین شکست در برابر دشمن است.

استاد و مدرس حوزه علمیه اردبیل با اشاره به اینکه ولایت فقیه عمود نظام و فضل الهی برای ملت ایران است، افزود:مقاومت در برابر دشمن و پیروی از ولایت فقیه بی تردید نتیجه اش پیروزی ملت است چرا که مقاومت حضرت موسی (ع ) در برابر فرعون شاهدی آشکار بر نابودی دشمنان است.

بیدار خاطرنشان کرد: دپیلماسی ایدئولوژیک، دیپلماسی است که بر اساس اصول و مبانی تعریف شده از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب باشد و حفظ این اصول لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه باید در عرصه تعامل با کشور های جهان اصول و ارزش های انقلاب اسلامی نادیده گرفته نشود، ابراز داشت: ملت ایران و نظام اسلامی برای حفظ ارزش های اسلامی خود هزینه ی بسیار سنگینی پرداخت کرده است.

استاد حوزه بیان کرد: پافشاری بر مصلحت نظام، اقتدار ملی و اصول تعیین شده از سوی رهبری معظم انقلاب در تعامل جهانی لازمه کشور است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه

ابراهیم محمد انديشمند آفریقای جنوبی در گفتگو با خبرگزاری تقریب حوادث جاری در منطقه خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد که شکل گیری جریان مقاومت در نتیجه رویدادهایی بوده که از سوی اسرائیل در سرزمین فلسطین رقم خورده است. ابراهیم محمد در این زمینه اظهار داشت: کشورهای مسلمان قادر هستند یک جریان بزرگ مقاومت را شکل دهند که در وضعیت مهم و خطرناک به کمک ملت های تحت ستم بیاید.

او با بیان اینکه در وضعیت جاری که اسرائیل به طور گسترده ای به کشتار مردم فلسطین دست زده است و اهمیت اتحاد و تعمیق جریان مقاومت برای دفاع از فلسطین در برابر این رژیم بیش از هر وقت دیگری ضروری است، افزود: آزاد کردن سرزمین فلسطین از دست اسرائیل فقط با اتحاد و در کنار هم قرار گرفتن همه کشورهای منطقه ممکن می شود. این در حالی است که جهان در حال تجربه شرایط جدید است که مسلمانان می توانند در آن، نقش آفرینی خود را افزایش دهند.

ابراهیم محمد افزود: مسلمانان می توانند با سامان دادن به یک نظام فراگیر اسلامی جایگزین مناسبی برای نظام سلطه فراهم کنند. قرآن این نظام اسلامی فراگیر را امت واحده می نامد. از این رو توجه و اجرای اصل وحدت از سوی ملت های مسلمان یک هدف مهم است که اجرای آن می تواند به حل مناقشه فلسطین بیانجامد. وضعیت امروز منطقه خاورمیانه نشان می دهد این منطقه و جهان جهان در یک وضعیت گذار است و مسلمانان می توانند با اتحاد هم تغییر آفرین باشند و هم تحولات را به امکانی برای افزودن بر مولفه قدرت تبدیل نمایند. مرحله اول وحدت و ایستادن کنار مردم فلسطین است تا سیاست اشغال گری را شکست دهند.

این پژوهشگر دینی همچنین تصریح کرد: مسلمانان باید از همه توان و ظرفیت, فکری و مادی خود برای این هدف مهم استفاده کنند و دستیابی به  عدالت را چراغ راهنمای خود قرار دهند. برای این امر تنها راهکار قابل اجرا شکل گیری حس برادری و همدلی بین همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
 

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد