Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید برنامه «کام شیرین» هم‌زمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، پخش فصل جدید برنامه «کام شیرین» هم‌زمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)؛ روز سه‌شنبه 2 مردادماه ساعت 23:30 از شبکه دو آغاز می‌شود.

برنامه «کام شیرین» در فصل جدید خود با تغییرات ساختاری و با محوریت لزوم ازدواج، معیارهای انتخاب همسر و تعریف عشق و محبت با هدف ترویج تشکیل خانواده و فرهنگ‌سازی پیرامون مشاوره قبل از ازدواج روانه آنتن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو فصل پیشین این برنامه که با بازخورد مثبت مخاطبان همراه بود، بسیاری از سؤالات و نظرات بینندگان؛ پیرامون مسئله تشکیل خانواده بود، اینکه چگونه همسر مناسبی انتخاب کنیم یا ملاک‌های اساسی در بحث خواستگاری و تشکیل خانواده چه مواردی هستند، به همین دلیل طراحی فصل سوم «کام شیرین» بر اساس همین موضوع و در ساختار رئالیتی‌شو صورت گرفته است.

روابط میان دختران و پسران پیش از ازدواج و لزوم رعایت مسئله محرمیت، موضوعات پیرامون خواستگاری و ازدواج، آداب و رسوم مختلف در این زمینه، پرهیز از سوالات اشتباه در اولین مراحل آشنایی و خواستگاری از جمله موضوعاتی هستند که در قسمت‌های مختلف این برنامه مورد توجه قرار می‌گیرند.

همچنین تغییراتی شکلی هم در فصل سوم کام شیرین صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به اضافه شدن مجری در برنامه و اضافه شدن آیتم بازی‌های روانشناسانه با مضامین شخصیت‌شناسی و خودشناسی اشاره کرد.

در اولین قسمت از این مجموعه علیرضا نبی و مجید محمودی مظفر مهمان برنامه می‌شوند و در بخش‌هایی مجزا به بحث پیرامون مهارت‌آموزیِ ارتباط بین فردی و شناخت شخصیت با حضار داخل استودیو می‌پردازند.

«کام شیرین» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی با اجرای ثریا بناکار و کارشناسی مجید محمودی مظفر که سه‌شنبه و چهارشنبه‌ها ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد