Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@22:48:02 GMT

«آرتین رایا» مجری برگزیده تورهای کیش

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۴۰۷۷

«آرتین رایا» مجری برگزیده تورهای کیش

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام «آرتین رایا»، مسافران تور کیش مجذوب این ساحل زیبا و آفتابی کیش می‌شوند. ساحلی که به زیبایی هرچه تمام‌تر محوطه‌سازی شده و چشم‌اندازی زیبا از منظره خلیج‌فارس را نمایش می‌دهد. اگر به دنبال یک مقصد مناسب برای سفرهای خانوادگی یا به دنبال یک خرید لذت‌بخش هستید و یا تصمیم دارید از تفریحات ساحلی و یا شرکت در جشنواره‌های ایرانی لذت ببرید؛ کیش انتخاب اول شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی تفریحات و جاهای دیدنی در تورهای کیش

در فصل بهار و تابستان، کیش انواع تفریحات و ورزش‌های آبی متنوعی مانند قایق‌سواری، شنا و غواصی را به شما هدیه می‌دهد. فرصتی برای خلق هیجان در دل خلیج‌فارس

اگر علاقه‌مند به طبیعت زنده هستید، شما را به بازدید از جزیره مرجانی، نمایشگاه خزندگان و تجربه زندگی در دل طبیعت دعوت می‌کنیم. 

اگر از طرفداران و دوست‌داران خرید هستید، تور کیش فرصتی مناسب برای بازدید و خرید از ۱۱ بازار بین‌المللی ایران را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر با تورهای آرتین رایا به این جزیره سفر کردید، به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابان‌ها و جاده‌های کیش و همچنین وجود بزرگ‌ترین پرچم ایران در این جزیره دقت کنید. 

عدم نیاز به دریافت ویزای ورود برای کلیه اتباع خارجی و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی باعث شده که سالانه پذیرای بیش از یک میلیون توریست از داخل و خارج کشور باشد.

برخی جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، فرهنگی و دریایی کیش

– مکان‌های تاریخی کیش: شهرتاریخی حریره، انبارسنتی و شهرزیرزمینی کاریز، کشتی یونانی و پایاب.

– مکان‌های مذهبی کیش: مسجد امیرالمؤمنین، مسجد نور و مسجد خاتم‌الانبیا.

– مکان‌های فرهنگی کیش: خانه علم، کتابخانه دیداری و شنیداری، خانه فرهنگ و هنر

– جاذبه‌های دریایی کیش: کلبه هور، ساحل نقره‌ای فام، سواحل ماسه‌ای-مرجانی. 

برخی جاذبه‌های طبیعی کیش

–  پارک: پارک ساحلی میرمهنا، پارک هنگام، پارک ساحلی مرجان، پارک شهرکیش، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و بوستان آهوان 

– نخلستان باغ بهشت و مجموعه دخت سبز نیز از مناظر طبیعی و زیبای خدادادی کیش است.

مراکز خرید مهم در تورکیش

بازار بین‌المللی پردیس ۱ و ۲

بازار بین‌المللی ونوس

مرکز تجاری کیش

بازار مرواردید

بازار مرجان

بازار زیتون

برخی از تفریحات در تور کیش

سوارکاری

پیست ۷۰ کیلومتری دوچرخه‌سواری

کارتینگ

جت اسکی

اسکی روی آب

پلاژ مجموعه تفریحی آقایان و بانوان

آموزش و پرواز با گلایدر

غواصی در تور کیش

فلای بورد

بازدید از مناطق بومی‌نشین

مسافران علاوه بر امکان خرید تور کیش که توسط آژانس مسافرتی و هواپیمایی آرتین رایا ارائه می‌شود، از طریق خودرو شخصی و قطار نیز می‌توانند به یکی از بنادر چارک یا بندر آفتاب بروند و به‌وسیله کشتی به کیش سفر کنند.

اما با توجه به مسافت زیاد و هزینه‌های جانبی همچون سوخت، غذا و استهلاک قطعات و…  بهترین گزینه برای سفر به جزیره کیش، خرید تور کیش و پرواز هوایی از آرتین رایا است.

شرکت آرتین رایا، مجری برگزیده تورهای کیش است. همچنین این مجموعه زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران است و بهترین قیمت تور کیش را به مسافران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

true برچسب ها : سفر كيش گردشگري true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سفر كيش گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی

فرارو- خرید و فروش اقساطی خودرو کارکرده را باید جدید‌ترین راهکار خریداران و فروشنده‌ها در بازار بدانیم.

به گزارش فرارو؛ همزمان با افزایش قیمت خودرو در سال‌های گذشته و انتشار گاه و بیگاه اخبار مربوط به رکود شکل‌گرفته در بازار، بخشی از خریداران راهی جز خرید اقساطی خودرو پیدا نمی‌کنند. همزمان فروشنده‌ها با تن دادن به معامله اقساطی، از یک طرف از شر خودرو باقی‌مانده در پارکینگ و مخارج نگه‌داری از آن خلاص می‌شوند و از یک طرف دیگر به لطف سودی که به معامله تعلق می‌گیرد، دنبال جبران ضرر و زیان می‌روند. فروش اقساطی خودرو برخلاف چیزی که احتمالا تصور می‌کنید، فقط به‌مدل‌های اقتصادی و داخلی محدود نمی‌شود و خیلی از فروشنده‌ها بابت فروش ماشین‌های مونتاژی و میلیاردی بازار، از پیدا کردن مشتری دست‌به‌نقد ناامید شده‌اند.

قیمت پراید صفرکیلومتر با احتساب معدود مدل‌های باقی‌مانده‌ای که در بازار وجود دارد، حول‌وحوش ۳۵۰ میلیون تخمین زده می‌شود، اما فروشنده‌ای حاضر شده پراید دست‌دوم مدل ۹۰ را با قیمتی نزدیک ۲۰۰ میلیون به‌شکل اقساطی بفروشد.

پرایدی که درباره آن صحبت می‌کنیم، در این چند سالی که از عمرش می‌گذرد، حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر راه رفته و فروشنده چیزی حدود یک‌چهارم از اصل پول تعیین شده برای خودرو را به‌شکل اقساطی و تحویل چک صیادی دریافت می‌کند.

کوییک دنده‌ای ساده که از خط تولید سایپا کنار رفته در بازار مدل‌های صفرکیلومتر کمی بیش از ۳۶۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود. یکی از فروشنده‌های کوییک دنده‌ای مدل ۹۹ که در این سال‌ها ۳۸ هزار کیلومتر با خودرو راه رفته، آن را با رقمی بالاتر از مدل‌های صفرکیلومتر آگهی کرده است! چقدر؟ ۳۷۰ میلیون.

فروش اقساطی این کوییک به‌شکلی است که خریدار باید در قدم اول پولی در حدواندازه ۲۰۰ میلیون به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و بابت اقساط سه گزینه خواهد داشت. شش ماهه، ۳۵ میلیون. ۱۲ ماهه ۲۰ میلیون و ۲۴ ماهه ۱۳ میلیون. اینطوری خرید اقساطی خودرو با انتخاب بازپرداخت شش ماهه حدود ۱۰۰ میلیون کمتر آب می‌خورد.

فروش اقساطی خودرو فقط محدود به مدل‌های اقتصادی و داخلی نمی‌شود و انگار بخشی از خریداران برای سوار شدن شاسی‌بلند‌های مونتاژی و وارداتی هم از چنین شگردی برای خرید خودرو استفاده می‌کنند.

چانگان CS۳۵ مونتاژی مدل ۹۷ یکی از همین گزینه‌هاست. مدلی که بعد ۸۶ هزار کیلومتر کارکرد، با قیمت پایه ۹۵۹ میلیون به شکل اقساطی فروخته می‌شود. فروشنده حداقل مبلغ مورد انتظار برای پیش‌پرداخت را ۷۰۰ میلیون تعیین کرده و در شش قسط انتظار پرداخت چک‌های ۱۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومانی را دارد. نهایتا بعد اتمام اقساط، خریدار چیزی نزدیک یک میلیارد و ۳۶۶ میلیون یعنی ۴۰ درصد بیشتر از رقم پایه اولیه به حساب فروشنده واریز می‌کند.

جک J۴ در دسته ارزان‌ترین مونتاژی‌های بازار قرار می‌گیرد و جزو معدود مدل‌های زیر یک میلیارد است. همین جمله برای افزایش توجه‌ها به خرید جک J۴ کفایت می‌کند و از قضا فروشنده‌ای برای پیدا کردن مشتری سراغ فروش اقساطی رفته است.

قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، از طرف فروشنده حدود ۷۹۰ میلیون یعنی رقمی نزدیک مدل‌های صفرکیلومتر تعیین شده است. تصمیمی که احتمالا به‌خاطر کارکرد پایین خودرو گرفته شده. شرایط فروش اقساطی این مدل به شکلی است که رقم پیش‌پرداخت اولیه ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود و خریدار در ۳۰ قسط باید برای پاس کردن اقساط ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومانی دست به کار شود. قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، با این اوصاف بعد دو سال و شش ماه از آغاز بازپرداخت اقساط به حدود ۹۰۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

سوبا M۴ را می‌توانیم جزو گران‌قیمت‌ترین سواری‌های مونتاژی فعلی بدانیم. قیمت سوبا M۴ در کارخانه یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون است، اما در بازار آزاد در دسته مدل‌های دو میلیاردی قرار می‌گیرد و به‌طور متوسط دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون آگهی می‌شود.

قیمت سوبا M۴ دست‌دوم مدل ۱۴۰۲ که کمتر از پنج هزارکیلومتر راه رفته، در یکی از آگهی‌های فروش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون قید شده است.

فروشنده که احتمالا یکی از نمایشگاه‌داران غرب تهران است، در ازای ۷۶۰ میلیون به‌عنوان ودیعه اولیه و ۳۰۱ میلیون به‌عنوان ودیعه ثانویه (سه ماه بعد موعد پیش‌پرداخت اول) و اقساط یکساله ۹۰ میلیونی، دنبال مشتری برای سوبا M۴ مدل ۱۴۰۲ می‌گردد. قیمت سوبا M۴ کارکرده به این ترتیب بعد یک سال به حدود دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!